Juliette p.o.v


Justin keek me verbaast aan en deed met zijn hand mijn tranen af,
Ik moest het hem vertellen. Dus daar ging ik.
'Justin..'' En hij keek me diep in m'n ogen, het was zo lief hoe hij met me om ging.
En ik besefte opeens dat ik justin nog maar net kon, en eigenlijk gewoon nog helemaal niet.
Maar toch vertelde ik het hem, ik vertrouwde hem.
''ik woon bij mijn Oom omdat mijn ouders me hebben achtergelaten bij hem
en zijn toen gevlucht naar het buitenland toen ik nog heel klein was, ik kan me m'n ouders dus ook niet meer herinneren.
Maar mijn oom vertelde me dit vroeger toen hij nog een beetje normaal was en van de drank afbleef,
Daarna is het helemaal fout met hem gegaan. Hij ging drinken maar vooral veel flessen vodka.
Eerst was het alleen s'avonds nu de gehele dag.''
Justin bleef me geschrokken aankijken en aaide me rustig over m'n arm.
''En... die klap.. die is van hem, hij slaat me vaker.'' en de tranen liepen alweer over mijn gezicht.







Justin p.o.v


Ik trok haar naar me toe en gaf haar een lange knuffel, ze werd daar in ieder geval wat rustiger van.
Snel kwam ik op het idee om naar haar huis te gaan en met haar oom te praten, ik kon mensen van drank problemen afhelpen.
Tenslotte had ik Chaz geholpen hij zat vroeger erg aan de drank.
''Kan ik met je oom praten, ik kan hem misschien wel helpen'' ''Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is'' riep ze snel.
''Hij is erg agressief straks doet hij jou ook iets aan' Ik keek haar in haar ogen en glimlachte naar dr.
''Ik kan goed voor mezelf opkomen.' en ik lachte, opeens zag ik haar stralen.
Ze was prachtig, en ook nog is enorm lief. Ze is de eerste die zo tegen me is, alle andere meiden.. m'n exen zoals Selena doen het omdat
ik beroemd ben. Maar zei niet, ze wist eerst niet eens dat ik beroemd was!
Snel pakte ik haar hand en vroeg waar haar huis was, op naar het gesprek met haar Oom.
Eigenlijk was ik best zenuwachtig ik kende die man totaal niet.

Reageer (1)

  • M00N

    Oeff... ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen