Foto bij Jasmin - Rein || Like A Love Song

Jasmin Pov




"Moet je nog een aardbei met chocolade?" Hoor ik Rein in m'n oor prevelen . "Alleen de chocolade" Mompel ik terug terwijl ik me wat beter op het picknicklaken nestel .
"Waarom niet de aardbei" Vroeg hij . "Omdat chocolade lekkerder is" antwoord ik simpelweg . Ik voel dat er iets in mijn hand werd gelegd waardoor ik mijn ogen open . De aardbei . "Dankje" Glimlach ik terwijl ik mezelf rechtzet . Ik prul de chocolade eraf en steek het m'n mond in . Ik kijk vragend naar Rein terwijl ik m'n aardbei uitsteek . Hij grinnikt en neemt de aardbei aan . Ik ga weer op het laken liggen en kijk naar de wolken . "Zie je dat? Dat ben jij" Hoor ik Rein in m'n hoor fluisteren terwijl hij naar een wolk wijst . Hij was inmiddels dus al naast me komen liggen . Ik volg zijn vinger wat uitkomt bij een wolk dat op een eenhoorn lijkt . Ik grinnik om zijn opmerking . Ik kijk verder naar de wolken . "En dat ben jij" Grijns ik terwijl ik naar een wolk wijs , dat eruit ziet als een mannetje . Zo'n allien die een babywagentje duwd . "Wat is dat?" Vraagt hij lachend . "Een allien" Glilmlach ik tevreden . Ik hoor hem lichtjes lachen . "Jasmin ik moet je iets vragen" Zegt hij na een lange tijd . Ik draai me een stukje waardoor ik nu naar Rein kijk -plaats van naar de wolken . Hij staat op en steekt zijn hand uit , die ik gretig aanneem . "Jasmin , ik zit hier nu al redelijk lang mee" Begint hij . Waardoor ik zenuwachtig word . "Ik vind je leuk" Zegt hij opeens . "Ik vind je ook leuk hoor" Lach ik . "Nee nee , ik bedoel . Ik vind je leuk-leuk" Prevelt hij . Wat , Hij vind me leuk? Maar we waren vanaf groep 1 al vrienden . En dan , en dan dit . "Dus , Lieve Jasmin . Zou jij mijn prinses willen zijn?" Vraagt Rein terwijl hij twijfelachtig m'n handen vast pakt . "Ik..Ik , Ja" - Hij komt alsmaar dichterbij . Ik voel zijn handen verplaatsen naar m'n heupen waardoor ik automatisch m'n handen in z'n nek leg . Mijn nekhaar kruipt langzaam omhoog . Dit is het moment . Dat hij . Waarvan ik dit nooit had verwacht . Zijn smaraal zachte lippen raken de mijne . Ik voel een bom vol vlinders in m'n buik ontploffen . Nooit gedacht dat ik ooit nog zo'n geweldig gevoel zou hebben .


I Love Him
I Dont Want To Hurt Him
I Dont Want To Lose Him
He Is My Everything
He My Boy


Jassiee , Hier is die van jou , Vind hem zelf niet zo goed ;'S Maar hopelijk vind jij hem goed!xxx

Reageer (2)

  • FangirlLifeX

    DANKJEEE!! EN HET IS WEL GOED GESCHREVEN :P x
    ELSA NIET POPCORN IN REIN'S HAAR GOOIEN HAHAHAHA

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    WHAHA Jasmin helemaal lief en ik gooi gwn popcorn in zijn haar AWESSOMMEE!X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen