eerste hoofdstuk hoop dat jullie het leuk vinden :)

Ik staar naar boven, naar de eindeloze hemel. Ik tel in mijn hoofd hoe lang ik hier al zit. één, twee, drie, ik zit hier nu ongeveer drie weken. Ik gok dat ik hier drie weken zit, want zeker weet ik het hier nooit. Niets is hier wat het lijkt, maar voor deze keer lijkt het echt rustig te zijn. dat dachten we ook toen Tim werd verslonden. Het was een groot verlies voor ons allemaal. We dachten net als deze nacht dat het rustig was, maar er kwamen opeens tijgers overal om ons heen. We waren omsingelt. Tim was zo dapper en vooral zo moedig om zijn leven te geven voor de onze. Nu is hij weg, voorgoed uit ons leven. nu is het ongeveer een week later denk ik, want ik weet het nog steeds niet helemaal zeker. Ook dacht ik die nacht na over hoe ik hier in deze game belandde.
Ik herinner me die dag nog als de dag van gisteren. Het was zaterdag avond , ik zat gewoon niets vermoedend op de bank. Toen opeens de bel ging. “lilly doe jij de deur even open!” riep mijn moeder vanaf boven. Ik zuchtte, maar ging toch naar de deur. Langzaam stond ik op om naar de deur te lopen. Ik deed de deur open en zag een man. Een lange man met bruin krullend haar. Hij had een pakketje voor mij. Ik was even verbaast dat het voor mij was, want ik had niks besteld. Ik pakte het pakje toch aan en legde die op het kastje. Toen ik me weer om draaide was die weg. Ik nog even kijkend om het hoekje, maar daar was ook niemand.ik vond het vreemd, maar deed de deur uiteindelijk weer dicht. Ik pakte het pakje en liep weer langzaam naar de bank. Ik plofte op de bank neer en keek minuten lang naar het pakketje. Uiteindelijk nam mijn nieuwsgierigheid de overhand en maakte het pakketje open. Het was een computerspelletje die heette “your fault you dead”. Het klonk wel aanlokkelijk, dus startte ik de computer op. Ik schoof het computerspelletje erin in en startte het spel op. Ik wist niet wat er toen gebeurde, maar wat ik nog weet was dat ik een flits zag en opeens in de game zat met nog een paar mensen. We hadden Rick tot leider geslagen aangezien hij wereldkampioen is.
“lilly waar denk je aan?” hoorde ik opeens dicht bij mijn oor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen