Foto bij Marisha - Rein || Unpredictable

Unpredictable

Marisha Pov




"Je gaat dood schatje" Roept Rein lachend . "Als je het over jezelf hebt , wel!" Roep ik grijnzend terug . Voor ik het wist was ik hellemaal nat gespoten . "Fuck you" Zeg ik zogenaamd boos . Ik pak het onderste stuk van m'n rok en wring het een beetje uit . "Als m'n mascare uitgelopen is , dan ben je nog lang niet jarig!" Roep ik naar Rein die een paar willekeurige mensen nat schiet . Ik loop naar m'n tas die aan de rand van de draaimolen staat . Ik pak m'n mobiel eruit en kijk naar het zwarte scherm waar m'n spiegelbeeld zich weerkaatst. M'n mascare was dus wel uitgelopen . Bedankt Rein . Ik wring m'n kledij nogmaals half uit en veeg de uitgelopen mascare van onder m'n ogen weg . Ik pak m'n waterpistool terug van de grond en mik op Rein die druk bezig is met mensen nat schieten . Recht in de roos . "Daar heb je het , ha!" Roep ik vol vreugde . "Reintje het konijntje , heeft in zijn broek gepist" Gil ik terwijl ik een klein vreugde-dansje maak . "Haha!" Roept hij saracastisch . "Om het goed te maken moet je daar in!" Beveelt hij terwijl hij een gebaar maakt naar een reuze atractie . "Jij hebt mij ook nat gespoten hoor" Verweer ik mezelf . Hij komt op me af en probeert zichzelf droog te krijgen , door op zichzelf te blazen . Slim is ie niet nee . "Anders gaan we gewoon in de draaimolen?" Grinnik ik . Hij kijkt me hoofdschuddendt aan , "Nee we gaan in die grote" Zegt hij vastberaden . Ik had nu al een anderhalf jaar een 'crush' op hem . Nu? nu waren we 'vrienden' ofzoiets . Ik kan er niet echt een woord opzetten . We hebben al meerdermaals gezoend , maar hij heeft me nooit echt gevraagd ofzo . En als we niet alleen zijn zijn we gewoon vrienden . Ofja zo ziet het er teminste uit . Mischien doet hij dit gewoon bij elk meisje? Nee , zo is hij niet . Hij is zo lief n zo aardig , grappig , charmant , leuk , En zo zou ik duizende jaren kunnen voortgaan . "Anders doen we gewoon het reuzenrad?" Vraagt hij als hij nogmaals door zijn haar gaat . Wat er ongeloofelijk sexy uitziet . Ik knik bedenkelijk en pak m'n tas van de rand van de draaimolen . Steek m'n mobiel erin en stap samen met Rein op het reuzenrad af . Hij stopt even bij een snoepkraam waar hij een grote popcorn besteld . "Waarom dat eten?" Vraag ik als hij weer bij me komt lopen . "Voor in het reuzenrad , voor als we stilvallen weet je" Antwoord hij simpelweg . "Wacht!" Roep ik , terwijl ik terug naar het snoepkraampje loop . "4 grote lolly's , en 2 mega suikerspinnen" Vraag vriendelijk . Voor als we stillvallen weet je . "4,25" Hoor ik de man mompellen . Hij ziet er zo mollig uit . Hij lijkt homo . Niet dat ik iets heb tegen homo's hoor! Maar gewoon hij ziet er zo uit . Hij had een roze hoed op en kon niks anders dan lachen . Zou perfect bij Rein passen , niet? Haha , nee ik maak maar een grapje . Zou best wel grappig zicht zijn . Stel je voor die 2 zouden een stelletje zijn . Ik zie het al voor me . Ik pak een briefje van 5 uit m'n zak en loop met het eten terug naar Rein . "Waarom zo veel?!" schreeuwt hij verontwaardig . "Voor als we vastzitten" grijns ik . Hij schud lachend zijn hoofd en trekt me het reuzenrad in . Na een tijdje ging het al wat omhoog . "Dus , ehh heb je al een vriendje" Hoor ik Rein stotterend zeggen . Wat eigenlijk best wel schattig is . "Nope , Ik heb henk , de muur . Hij staat op school , en smaakt naar muur" Glimlach ik waardoor hij even grinnikt . "En heeft deze lekkere gast al een vriendin" Vraag ik wenkbrouwwiebelend . Ik vind het eigenlijk best wel leuk hem met zo'n vragen te pesten . Maar stiekem hoop ik toch elke keer dat hij niemand heeft . "Nou , ik vind wel iemand leuk . Maar ik weet niet of zij mij leuk vind" Begint hij . Ik knik begrijpend . Daar gaat mijn kans . "Denk je dat zij jouw leuk vind" Vraag ik . "Zeg jij het maar" Zegt hij terwijl hij iets dichter komt . Wat zei hij? Vind hij mij leuk? Dat kan niet . Ik - Ik begrijp er niks meer van . Veel tijd om na te denken heb ik niet meer want hij drukt zijn zoete zachte lippen op de mijne .



He allready had my heart
And now , in all these years
i have he's heart

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen