Foto bij I'm a lonely fox and I search for you. hoofdstuk 1

Ik liep door de straten van Londen, het virus was een jaar geleden begonnen. En ik was tot nu toe een van de enige normale. helaas was het zo dat als ik een vos vond, of een ongedeerde, dat die dan werden opgegeten door de honden of toch nog veranderde in honden.
Vreselijk, die honden, ze denken niet meer na, ze kennen alleen maar agressie en angst.
Ik, ben Lotus.
Ik wil Londen redden van dit virus.
En ik zoek nieuwe vossen en normale mensen.

In londen was een virus uitgebroken. het virus had ervoor gezorgd dat allemaal mensen veranderde in honden, niet letterlijk, ze vergaten wie hun familie was, dachten niet meer logisch na en moordde iedereen uit omdat ze constant honger hadden.
maar toch waren ze ook bang, voor licht, hitte en onverwachte bewegingen. Maar af en toe was dat niet zo.
Lotus, een meisje van 18 jaar is een vos geworden door dit virus, ze weet dat er ook nog andere vossen moeten zijn.
Ze probeert een antivirus te maken. Dat kan ze want haar vader was een bekende wetenschapper.
Ze probeert ook andere vossen te vinden die ze kan helpen. of ongedeerde, mensen die nog niet het virus hebben gekregen.
ik vertel in de ik persoon van Lotus.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen