Foto bij 19.

Speciaal voor Chyna2001 een nieuw stukje.
Eerst ging ik stoppen met schrijven.
Maar omdat ik het zo een danig leuke reactie vind ga ik toch nog verder.
Bedankt.

De volgende dag stond ik vroeger op omdat ik eerst nog wou binnen gaan bij Steven voor ik begon met werken.
Ik was een kwartier vroeger dan anders op mijn werk en ging rechtstreeks naar de bovenste verdieping.
Toen ik aankwam zag ik dat er al licht brandde en dat zijn secretaresse er al was.
'Goedemorgen, kan ik binnen gaan, ik moet Mnr. Smit spreken.
' Eventjes geduld ik zal hem bellen en het vragen, want je hebt geen afspraak'
'Dag meneer, sorry dat ik stoor maar Mevr. Adams staat hier en ze vraagt of ze binnen mag komen. Het ik belangrijk.'
'Ja oké meneer, ik zal het haar zeggen'
Daarna legt ze de telefoon terug op de haak.
'Hij heeft geen tijd, hij is een vergadering aan het voorbereiden maar hij zegt dat je maar een email moet sturen en dat hij zo rap mogelijk zal antwoorden'.
'Oké bedankt'
Ontgoocheld loop ik naar mijn kantoor.
Hij negeert mij dus gewoon. Oké als hij het zo wilt spelen. Ik kan dat namelijk ook.

Van: Severine Adams
Onderwerp: vergadering
Datum: 5/02/2014 07: 26
Aan: Steven Smit

Meneer,

Ik wil u even meedelen dat Annelies morgen naar de wekelijkse vergadering komt en zei zal alles overlopen en uitleggen over de artikels. Daarna zal zei mij wel brieven over de veranderingen.

Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect

2 weken later:

Ondertussen waren we al twee weken verder en ik had Steven nog niet gesproken.
Wel had ik hem enkele keren tegengekomen in de gang en in de cafetaria.
Hij was proffecioneel en knikte alleen maar zoals hij naar iedereen doet.
Elke keer ik hem zag begon ik de blozen en verlangde naar hem.
Mijn gevoelens waren verandert maar dat zou ik hem niet vertellen.
In het begin probeerde ik mezelf wijs te maken dat het enkel lust is.
Maar ondertussen wist ik al dat ik gevoelens had voor hem.
Ik wou eerst van mijn gevoelens af en dan zou ik terug naar de vergaringen gaan.
Annie was nu al twee keer geweest de donderdag naar de vergadering in mijn plaats.
Op mijn laatste mail had hij zelf niet meer geantwoord.
Dus bleef ik hem ontwijken.
Tegen Annie zei ik dat ik geen tijd had en met veel plezier wou zei dit doen.
Zoals elke morgen checkte in mijn mails en nog altijd had ik geen mail.
Wel zag ik dat ik weer verschillende mails had met vragen over Mnr Smit.
Hoe hij is en wat er allemaal verandert is enzo.
Dus besloot ik om eindelijk eens aan het artikel te beginnen over hem zodat de lezers tevreden zijn.

Reageer (1)

  • Chyna2001

    Dankje, DAnkje, DANkje, DANKje, DANKJe, DANKJE!!!!!!!!!!!!!

    I (H) YOU!!!!!!!!! You're the best!!!!!!

    SCHRIJF VERDER!!!!! (6)(6)(6)(6)(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen