Foto bij 20.

Het artikel die severine heeft geschreven over Steven.

Dag beste lezers,

Zoals jullie hebben vernomen hebben we een nieuwe baas bij Kinect.
Er was heel veel vraag om wat meer te weten te komen over hem.
Dus heb ik samen met mijn collega een interview samengesteld.
Wij hebben hem geconfronteerd met veel privévragen.
Zijn naam is Steven Smit, hij is 32 jaar oud en hij woont in Astene.
Hij is niet getrouwd en heeft geen kinderen. Wel heeft hij een zus die 2 kinderen heeft.
Voor dat hij hier baas werd was hij onderdirecteur van het blad New York Times.
Wegens promotie is hij hier komen werken. Tijdens zijn vrije tijd doet hij aan vrijwilligerswerk voor arme kinderen.

Zoals ik heb geschreven ziet hij er de perfecte man uit. Maar het is niet allemaal rozengeur en manneschijn. Het belangrijkste in zijn leven is werken. Bijna de hele dag is hij aan het werk. Na het werk gaat hij stoom gaan uitblazen bij een vrouw. Die hij daarna niet meer ziet staan en totaal negeert. Hij wil geen vaste relatie aangaan en is enkel uit op seks. Wel is hij een heel goede minnaar. Zoals ik vernomen heb van verschillende vrouwen die willen onbekend blijven. Al deze vrouwen zouden hem graag nog eens 'terugzien'.

Op werkgebied is hij altijd proffecioneel. Hij wil absoluut geen persoonlijke relatie met één van zijn medewerkers. Toch heeft hij er niets op tegen dat er medewerkers een relatie hebben zolang ze nog proffecioneel kunnen omgaan met elkaar. Als hij merkt dat er intimiteiten gebeuren op de werkvloer zal hij zeker niet twijfelen en de personen in kwestie ontslaan. Hij wil zoveel mogelijk betrokken worden met alles dat er gebeurt op het werk en en hij heeft beloofd dat er geen ontslagen zullen vallen.

Dit was het belangrijkste van Mnr. Smit. Als er vragen zijn mag je die altijd mailen naar Kine
ct.


Severine Adams
Hoofdredacteur

Reageer (1)

  • Chyna2001

    Hahahahaha da's goe geschreven severine! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen