Foto bij 21.

Na enkele keren mijn artikel te overlezen was ik er tevreden van.
Het moest enkel nog goedgekeurd worden van Mnr Smit.
Dus stuurde ik het door naar hem samen met nog andere artikels.

Van: Severine Adams
Onderwerp: Artikels
Datum: 19/02/2014 14:22
Aan: Steven Smit

In bijlage vind u de artikels voor deze week.
Wenst u vragen en opmerkingen terug door te sturen aub.

Bedankt
Severine Adams
Hoofdredacteur, Redactie Kinect


Toen het verstuurd was, herlas ik het nog eens. Ineens was ik niet meer zo zeker van mijn stuk. Wat als hij daardoor kwaad is? Of nog erger, mij daardoor ontslaat? Wat heb ik nu terug gedaan? Sinds ik Steven heb leren kennen doe ik allemaal dingen die ik normaal nooit doe. Zoals ik nog nooit in mijn leven een one night stand heb gehad. Ookal zou ik het direct terug doen met Steven. Het was de beste nacht die ik al gehad had. Toch had ik het liefst gewoon lust gevoeld en geen liefde. Dan zou alles veel gemakkelijker zijn en zou ik nog altijd proffecioneel kunnen werken met hem. Ondertussen zat ik te stresseren aan mijn bureau.
Ik zat constant te wiebelen op mijn stoel en naar mijn mails te kijken maar er kwam niets binnen.
'Wat scheelt er toch met u?' vroeg Annie streng.
'Er is helemaal niet aan de hand'
' Toch wel het is nu al 2 weken dat je constant zit te dromen en niet werkt zoals anders, vertel mij wat er is?'
Ik probeerde zo snel mogelijk iets te verzinnen, maar ik kwam niet direct op iets. Zou ik haar de waarheid vertellen of gewoon blijven ontkennen. Het duurde eventjes tegen dat ik antwoorde.
' Severine, je weet dat je mij alles mag vertellen, ik ben je beste vriendin'
Ik zou gewoon een deel van de waarheid vertellen. Zei verteld mij ook altijd alles en anders gaat ze kwaad worden en zou ik mij schuldig voelen.
' Ik ben verliefd, denk ik'
'Whaa dat is fantastisch toch'
Ze sprong recht van haar bureau en kwam direct naar mij toe.
'Vertel ik wil alles weten, hoe, wat, wie ?'
'Ik weet het niet, hij is de éne moment fantastisch en lief en wil mij ook en dan de andere keer wil hij mij niet en moet ik hem met gerust laten. Hij heeft constant stemmingswisselen. Ik weet het echt niet meer' Vertel ik verdrietig.
Annie haar lach gaat direct van haar gezicht en ze komt mij een knuffel geven.
'Meisje toch, geef hem wat tijd? Hebben jullie al gekust? En ken ik hem?'
'Hij heeft gezegd dat hij niet meer wil zijn, maar voor seks te hebben ben ik wel goed genoeg'
Ik kan toch niet vertellen dat hij onze baas is, toch voel ik mij schuldig. Normaal vertel ik alles tegen Annelies en ik heb nog nooit tegen haar gelogen maar haar kennende, ze zou mij verdedigen en het zou haar baan kunnen kosten.
'Wat een smeerlap, hij is je niet waard meid. Vergeet hem en zet hem uit je hoofd'

Reageer (1)

  • Chyna2001

    Ik weet niet of severine dat kan, Steven uit haar hoofd zetten...

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen