Foto bij Darkness 66.

"There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: 'Not today'."
- George R.R. Martin, Game of thrones

Dit verhaal heeft een soundtrack! https://www.youtube.com/watch?v=x--J4DdLpuw

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Ringwraith

    Omg. Kili blind? :(
    Jee we teisteren die arme jongen wel. :/

    9 jaar geleden
  • Schack

    You know, I'm actually still only talking English. It's all because of you.
    These chapters are so filled with sorrow, reading them is breaking me down. Everyone is so sad and doesn't know what to do anymore. Aya has lost the man she loved, her elvish friend died in front of her, and she has to see all the others sorrow. I would rather die, than go through everything she has to go through.
    And omg, poor Kíli... He has lost the woman he loved, or still loves, his brother, his uncle and king... And he's blind. Geez, why is he still talking? How is he able to talk? I'd only be able to cry if I was him.
    I'm depressed now.

    9 jaar geleden
  • Glorfindel

    dit hoofdstukje brengt tranen in mijn ogen! (huil)(huil)(huil)(huil)

    9 jaar geleden
  • LynnBlack

    OMG nee Kili, hij leeft maar hoe, oh dear ik had gisteren nog de vraag gekregen als je doof of blind kon zijn wat zou je kiezen en geloof me ik koos met alle plezier voor doof, ook al zal ik dan nooit meer muziek of gelach horen zo hoor ik tenminste ook al het slechte niet meer, de muziek en het gelach zal je je wel herinneren en op een goede ouwe dag gewoon vergeten en de gebarentaal kan ik toch al deels maar stel je voor hoe het moet zijn als je blind bent, als Kili, niet eens je broer kunnen zien, als je je vrienden en familie niet meer kan zien, je nooit weet of je veilig bent, nooit je kinderen kunnen zien, ik heb zelf de test gedaan 10 minuten blind en 10 minuten bijna volledig doof gemaakt en dat was al erg genoeg! Ergens mogen Thorin en Fili blij zijn dat ze stierven, zelfs Tauriel wie wil er nu nog leven na zo'n oorlog...AND STILL I'M GONNA MISS THEM!!!

    9 jaar geleden
  • Allysae

    omg neeeeee
    laat ze weer ;leven
    en dit een nachtmerrie zijn

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen