Hee chicka's!
Het spijt me dat ik zo lang niet heb geschreven, ik zit op dit moment midden in mijn examens :O :O :O :O (okee genoeg paniek) en ik vond even tijd om te schrijven. Ik ga dit verhaal hoe dan ook af schrijven, maar ik kan niet beloven dat ik dagelijks zal activeren. Ik ga in elk geval zometeen nog even verder schrijven en jullie zien me wel weer verschijnen.
Ik hoop dat het verhaal nog een beetje te volgen is en het spijt me dat het zo onduidelijk geschreven is, ik hoop dat jullie me niet verlaten (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • dd_hemmo_

    Tis pappalief!!
    Succes met je examens!
    Enne school gaat voor quizlet :)

    1 decennium geleden
  • Valiancy

    succes met je nederlands examen!? of heb je die niet?
    IK WEL AND IM FREAKING NERVOUS
    AND LOUIS FREAKING TOMLINSON DONT YOU DARE TO DIE.

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Ik snap wel dat die agenten haar niet geloven dat er een monster is... Dat klinkt ook een beetje raar...
    Maar ze beschuldigen meteen haar terwijl ze het niet eens zeker weten!
    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    de papa ofzo?
    ze heeft toch ruzie met hem?

    1 decennium geleden
  • Chantilly

    Maar als het niet 100% is, kan haar advocaat daad gebruik van maken ;-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen