Foto bij Protection 030

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • kikilovex

    Sprinten is nog wel leuk ja :), maar 12 min. hardlopen :( wel leuk stukje hoor ) xx

    1 decennium geleden
  • Shanx_x

    Dan leuk verzonnen . Uhg ik heb ook veel huiswerk .
    School vraagt echt te veel van de jeugd van tegenwoordig.

    Xx

    1 decennium geleden
  • megafanx

    inderdaad ja. Al twee weken niet? Misschien dat je dan toch nog eens moet gaan lopen ofzo x) Oeh, serieus? Ik zal dan eens een kijkje gaan nemen bij je verhaal (vanaf ik wat meer tijd heb). Maar aangezien het toch pas over zoveel weken begint, heb ik nog wat tijd om eens iets te lezen=) ja hoor, als ik mensen kan overtuigen om iets te lezen, kan jij dat ook zeker!

    Ok dit weekend gaan lopen (als ik zin heb) Zeker doen hahaha maar keb zo al reclame gemaakt via berichtjes alle ge weet wel maar heb al een melding gekregen van Fisher hahahaha oeps :s ochja het wordt afwachten. Het is echt wel goed geschreven heb alleen geen idee hoe het kan aflopen wat kan gebeuren :s dat maakt me toch nieuwschierig wat je ermee gaat doen xxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • BlueJays

    Ik moest gisteren ook sprinten bij LO! --> Tweelingtelepathie! (:
    Ik was er vroeger ook altijd redelijk goed in (tenminste, niet zo slecht als in de meeste andere onderdelen), maar dat is minder geworden :c En ik heb nu soort van bij elke beweging die ik maak spierpijn, dat is nog minder leuk...
    Vervelend dat je zoveel huiswerk hebt, maar dit stukje is zeker niet minder goed! Het is juist wel heel leuk, vind ik (:
    Hmmm, daar stel je inderdaad wel een goede (erg filosofische) vraag, hoe zouden kabouterlama's eruitzien...? Ik denk dat we op zoek moeten gaan naar kabouterlama's om erachter te komen (: Eigenlijk denk ik dat het waarschijnlijk een soort combinatie zal zijn van die twee dingen die je genoemd had, dus dat kabouterlama's heel klein zijn én een muts en baard hebben (: (wij krijgen deze periode trouwens filosofie bij levensbeschouwing, dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!)
    Oh, dat zou echt vervelend zijn als je ziek bent tijdens je examens! Ik hoop dan voor je dat het weg gaat! Wanneer beginnen jouw examens eigenlijk (of vraag ik nu iets stoms omdat je hier eigenlijk niet aan wilt denken)? Of zijn ze al begonnen? In Nederland hebben de mensen die in hun laatste jaar zitten nu allemaal eindexamens.
    Hmmmm, niet heel handig dat je vergeet naar welke landen je gaat, maar als ik het zo hoor, klinkt het wel heel leuk!
    Haha, bij ons krijg je op de basisschool normaal gesproken alleen Engels, de laatste twee jaar, maar ik deed samen met een paar andere mensen uit mijn klas in groep 8 een soort boekje waarmee we Spaans leerden als extra werk. (Ik kreeg heel vaak extra werk en dat soort dingen op de basisschool, alleen dat was nogal jammer, omdat ik niet zo snel werkte en ik het gewone (stomme) werk dus nooit af kreeg waardoor ik bijna nooit aan het extra (wel leuke) werk toe kwam :c ). Frans op de basisschool zou hier eigenlijk ook heel raar zijn... Maar in België is dat natuurlijk wel logisch, omdat jullie in een deel van het land natuurlijk ook Frans spreken.

    Dat is ware liefde: elkaar kabouters noemen^^

    Weer iets nieuws geleerd! ^^ Ik vrees dat ik nog niet zo heel veel verstand van ware liefde hebt, dus bedankt dat je me dit hebt bijgeleerd ^^
    Ik ben alleen bang dat Cammie nog niet helemaal door heeft dat Mikey haar leuk vindt...
    “Hij liet me hem door een menigte fans leiden, katapulteerde me met popcorn en waterballonnen, trok bijna mijn broek af en heeft me van zich afgeschud.

    Oh, Louis toch xD
    Ik vind het wel zielig voor die vervangende babysitter, een beetje. Cam weet tenminste hoe ze met volwassen kleuters moet omgaan, ik denk tenminste dat ze hem wel aankan, maar mensen die verwachten dat ze voor bodyguard moeten spelen en dan voor babysitter blijken te moeten spelen, dat is misschien wel een beetje lastig...
    Maar echt heel leuk geschreven! (:

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Oeh! Ik ben blauw!!
    Nee serieus, blauwe broek, blauw vestachtigdingiets...

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen