Foto bij de grootste bitch van de klas (deel 6)

Noël zegt je dat hij het jammer vindt dat hij niet bij je in de klas zit.
Hij is natuurlijk ook drie jaar ouder.
Als jullie bij de deur komen houd Noël die voor je open.

Na het tweede uur zoek je Noël weer op en gaan jullie aan een tafeltje zitten.
Net nu je denkt dat deze dag niet meer stuk kan, komt de grootste bitch van de klas bij jullie zitten.
“hé Venna hoe heet je vriendje?” vraagt ze plagerig.
“hoi Chantal”zeg je geïrriteerd terug.
Chantal begint met Noël te flirten, Noël vraagt of je wat te drinken voor hem wilt halen.
Je loopt snel weg, weg van het tafeltje, weg van Noël, weg van Chantal. Je loopt naar de kantine en koopt een cola. Je voelt tranen in je ogen maar veegt ze gouw weer weg.

Als je terug komt bij het tafeltje zie je dat Chantal weg is.
Je zet de cola op tafel en gaat een beetje trillerig naast Noël zitten.
“ik heb haar weggestuurd, ik weet ook wel dat je een hekel aan haar hebt” zegt hij met een vriendschappelijke knipoog.

Het derde les uur ga je relaxt de klas binnen en kijk je triomfantelijk naar Chantal, die nog steeds niet snapt waarom Noël haar kon weerstaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen