Foto bij Noël's broer (deel 7)

Na school ga je zoals altijd naar de boomhut om huiswerk te doen.
Vandaag heb je gelukkig niet veel huiswerk dus besluit je om vanuit de boomhut het meer na te tekenen.
In de verte zie je meeuwen vliegen, en allemaal gekleurde bootjes.
Soms snap je niet dat mensen zeggen dat het leven zwaar is, ze kijken alleen maar naar de slechte dingen in het leven.
Mensen die zelfmoord plegen snap je ook niet, dit gevoel zou je voor geen goud willen missen.
Je ademt de frisse zomerlucht diep in en zucht.
Je zou bijna in slaap vallen door die heerlijk warme zon. Het water schittert zo mooi en de bomen waaien zachtjes heen en weer.

Het enige wat nu nog mist is Noël fluister je.
En dan hoor je iemand onder de boomhut lopen, je kijkt naar beneden en ziet een jongen van in de twintig.
Het lijkt wel of hij iemand zoekt, hij loopt richting het strandje en schreeuwt een naam:”Noël!!!”.
Vanuit de boomhut zie je dat Noël (die zich onder de struiken verstopt had) naar de ladder rent en naar boven klimt.
Je snapt dat hij in de problemen zit dus je houd je mond zodat de jongen beneden (die waarschijnlijk Noël’s broer is) je niet opmerkt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen