Warrior Cats - Sandstorm's Secret

Zandstorm is één van de leden van de DonderClan.
Ze draagt een groot geheim met zich mee dat grote gevolgen kan hebben voor de Clan.
En voor Vuurster...
Het ritselde in de struiken.
Ach, vast een vogel dacht Vuurhart.
Hij was in zijn eentje op jacht gegaan en sloop nu achter een muis aan.
Hij was nog maar een staartlengte van de muis verwijderd toen de muis opkeek.
De muis keek niet naar Vuurhart, maar naar iets achter hem.
Toen Vuurhart omkeek zag hij een grote gespierde, zwart-witte kater met groene ogen.
Vuurhart herkende hem als Bots, de commandant van de BloedClan.
Vuurhart wilde wegrennen maar hij was omsingeld door allemaal zwerfkatten.
Hij zat in de val...


Warrior Cats SunClan - Thornclaw wants more...


Een leerling genaamd Goudpoot , zit in de SchaduwClan. Hij is daar niet veilig want een krijger
genaamd doornklauw wilt hem vermoorden . Zijn moeder is leider van de ZonneClan en zijn
vader is SchaduwClan - Commandant. Omdat hij een halfClan is , vind Doornklauw hem niet
loyaal genoeg. Bovendien wilt Doornklauw zelf leider van de SchaduwClan worden en hij heeft
er alles voor over... Katten worden vermoord door zijn zin naar macht. Goudpoot reist naar de
ZonneClan in de hoop daar veilig te zijn. Hij mag blijven maar word hij wel geaccepteerd? en
wie blijft er nog wel veilig? Staat hij hier alleen voor met zijn zus?

- ClovnissX met co-acteur Zandkit

Warrior Cats Sun and Snow

Zonhoog is Zonpoot blij en geniet ze van het leven in de donderclan.
Samen met Bokpoot gaat ze vaak op jacht.
Maar wanneer Bladkaal aanbreekt sterft de beste jager en dan wordt zij gezien als de beste jager.
Dan heb je ook nog de Schaduwclan, die prooi steelt van de donderclan.
Heeft zij nu de verantwoordelijkheid van voor de clan te zorgen?
kan de uitgehongerde Donderclan voortbestaan?
of zullen de Rivierclan en de Schaduwclan het woud overheersen zoals ze jaren geleden hadden gedaan (zie Vuurproef)
De Windclan staat half aan de zijde van de Donderclan.
Maar wat als er ook daar honger uitbreekt?
Staan Zonpoot er dan helemaal alleen voor?
en dan is er ook nog de Schaduwclankat Bektand
als hij haar niet wil vermoorden, dan kunnen egels vliegen..

- Catofinnick

Warrior Cats || The Secret Of The Bloodclan

Klauw is een grote en sterke leider van de BloedClan
nu Schruk vermoord is door Vuurster, stapt hij in Schruk's pootstappen.
Klauw jat katten van de DonderClan. Vuurster probeert met al zijn zintuigen de katten weer terug te krijgen.
met Zandstorm, Goudsbloem en Grijsstreep sluipt hij in de nacht het kamp van de BloedClan binnen....

- Goudsbloem1 met Zandstorm345, Zandkit en Vuurster

Warrior Cats • Maanlicht
Na de dood van Blauwster wordt Vuurhart de nieuwe leider van de DonderClan. Tijdens het ritueel bij de SterrenClan ontvangt hij zijn negen levens en zijn nieuwe naam: Vuurster.
Maar Vuurster is nog steeds vastbesloten om erachter te komen of Tijgerklauw iets te maken heeft met de dood van Roodstaart. Maar tijdens zijn speurtocht stuit hij op geheimen die beter geheim hadden kunnen blijven.
Ondertussen veranderen de verhoudingen tussen de Clans onderling. Vroegere vrienden worden vijanden en sommige katten zijn bereid tot het uiterste te gaan om hun doel te bereiken...

Reageer (14)

  • NinoCat

    Lol samenvatting

    9 jaar geleden
  • Scara

    Ik laat hem nog even staan, maar niet voor lang. Bedankt voor je hulp Vuurster

    9 jaar geleden
  • vuurster

    ik heb geen idee,en ik vind hem ook niet als ik hem zoek

    9 jaar geleden
  • Scara

    Hallo, even een vraag, van wie is de story Maanlicht?

    9 jaar geleden
  • Lactare2

    Sorry, ik verstuurde een bericht vanaf mijn andere account op Quizlet.
    Ik heb er 2 en ben vergeten uit te loggen en dacht dat het het account van Nadine11 was :$

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen