Foto bij VAMPIRE??????????

srry srry srry srry voor het lange wachten:$

enjoy(flower)

Als in een reflex spring ik haar achterna, pak haar beet en land netjes op mijn voeten. Ze kijkt me met grote ogen aan. 'hoe.... hoe...... deed jij dat?' stamelt ze. Shit moet ik het haar vertellen? Het moet wel zij is de enige hoop dat Jazz weer normaal word. Haar liefde voor hem en de zijne voor haar moet toch wel iets van de echte hem losmaken. 'Eden ga eerst maar even zitten.' 'waarom?' vraagt ze achterdochtig. 'nou ik ga je iets vertellen dat je niet iedere dag hoort.' 'oké' zegt ze twijfelend en gaat op één van de rotsen zitten. Ik volg haar voorbeeld en ga op de rots tegenover haar zitten. 'oké hier gaan we. Eden geloof jij in het bovennatuurlijke?' 'je bedoelt heksen enzo?' vraagt ze bijzonder kalm. 'nou eerder vampiers en weerwolven.' zeg ik voorzichtig. 'hoe weet jij dat?' vraagt ze nu een beetje angstig. What the...... weet ze het al ofzo? 'je bedoelt dat je er serieus in gelooft?' 'ja ze zullen al die verhalen vast niet uit hun duim hebben gezogen.' oké dit heb ik serieus nog nooit meegemaakt, iemand... een mens die hier al in gelooft zonder het echt te weten. 'ja ik weet het verklaar me maar voor gek net zoals alle andere.' zegt ze. 'he... wat .... nee...' stamel ik 'weet je dit maakt het echt veel makkelijker.' ze kijkt me nu echt aan van ben ik nu dom of jij gestoord? 'nou ik ben soort van een vampier net zoals Jazz en de rest van ons gezin.' oké dit gaat goed ze is wel verrast en geschokt enzo maar het is niet alsof ze gillend weg wil rennen. 'maar we zijn anders dan andere vampieren. We drinken geen mensen bloed.' Ik wacht even om haar reactie te peilen en al snel hoor ik haar gedachten: maar hoe... hoe overleven ze dan? Denkt ze bezorgd. Ze is eigenlijk zo slecht nog niet, ik vertel haar dat we vampieren zijne en zij is bezorgd over hoe wij overleven. 'dieren hebben ook bloed' beantwoord ik haar gedachten nonchalant. 'oké dit is weird hoe deed jij dat?' 'ik kan gedachten lezen dat is een gave die ik heb gekregen toen ik vampier werd en ehm.... Jazz kan emoties voelen en beïnvloeden en Alice kan de toekomst zien' 'dus daarom dacht hij dat ik bang van hém was toen op school.' 'ehm.... ja daar was hij nogal kapot van, hij is echt compleet verliefd op je.' 'juist daarom gaat hij ook met een andere meid staan zoenen, en dan al helemaal een meid zoals Amy.' zegt ze met tranen in haar ogen. 'ja daar wil ik eigenlijk naartoe.... dat was Jazz niet, tenminste dat deed hij niet uit vrije wil.' Niet uit vrije wil? Hoe kon hij dat nou niet uit vrije wil doen hij stond daar volop met haar te zoenen. 'ze zijn allemaal beïnvloed door een sheika ook Alice en Emmett enzo, een sheika is een doorgedraaide vampier die hun zo beïnvloed dat ze zo worden.

Reageer (8)

  • Elodroid

    snel verder!
    oké ik heb nog nooit gereageerd.
    Maar ik heb vandaag alles in 1 keer gelezen!
    and I love it!

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Matix

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • SuperLouby

    :O sheika is een rare naam xD

    Mooi stukje :)
    verder
    xx(flower)(H):)(K)

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    verderrr:D

    X

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Vlug verder!!! :P


    Geweldig verhaal. ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen