Foto bij wie zit op je bed?

Is hij wel goed? Anders maak ik een andere heb al inspiratie.xd

En daar staan justin. Jij:'wat doe jij hier?'
Justin:'wel toen ik vroeg of je wou meedoen aan de final jam...' Jij:'ja'
Justin:'wel toen wou ik eigenlijk vragen of je ...'Jij:'ja.' Jusitin:'zeg niet altijd ja' Jij:'sorry' Justin:'toen wou ik eigenlijk vragen of je met me uit zou willen?' Jij:'ik weet het niet je bent mijn leraar' Justin:'o ik ben al van jou.' Jij kijkt hem aan van hallo-dit-is-niet-grappig.Justin:'dat is toch niet erg dat ik je leraar ben?'Jij:"oke maar het is geen date!' Justin:'oke'
Dan verlaat justin je kamer. Je ploft op je bed neer.En je valt in slaap.Als je de volgende morgen wakker komt en je kijkt op je uurwerk zie je dat je bijna te laat bent voor je les van nick.Je haast je geluukig heb je jouw kleren nog aan.En je rent naar het lokaal. Als je binnen gaat kijkt iedereen naar je.Jij:'moet mij weer over komen'Nu kijkt iederen nog meer naar je. Jij'oeps sorry' Nick:'kom zet je erbij' Je gaat op een stoel zitten naast demi. Je wil iets zeggen tegen demi maar dan begint nick:'ik ben jullie entertaint(als je het zo schrijft) meester. We zullen beginnen' En zo gaat het een tijdje verder en dan is het tijd.Je gaat naar buiten dan komt justin op je afgelopen.Justin'hejj ik haal je vanmiddag op om 1uur aan je kamer.'En dan loopt hij weer weg.Jij:'tof.'Dan ga je naar je kamer om je klaar te maken.Als je klaar bent zie je dqt je nog 30 minuten de tijd hebt.
30 mintuten later...
5 Minuten later...
10 mibuten later...







Komt hij nog of niet?
:P

Reageer (2)

  • xAngeliique

    verder :)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    vederrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)want je hebt inspiratie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen