Foto bij Chapter 6

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • XMusicBeatsX

    Thor is ondertussen naar binnen gelopen. “Here.” Ik rijk hem de in alcohol gedoopte doek aan. Thor kijkt me verward aan. “What do i do with this?” Ik schud verbaasd mijn hoofd. “You gotto.. Okay, pull off your … armor?” Nog steeds niet begrijpend wat ik wil trekt hij zijn harnas af. Mijn mond valt open wanneer ik zijn gespierde lichaam te voorschijn zie komen. Mijn. Hemel. He really IS a god! “Milady? Why is your mouth open? Are you okay?” Ik schud mijn hoofd en loop naar hem toe.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    9 jaar geleden
  • FabriziaNaomi

    hahahahah ik wilde dat stukje van Cevans ook al zeggen

    9 jaar geleden
  • WhiteTiger

    And Thor is back to Business (hoera)

    Altijd geweldig als die twee elkaar tegen komen net twee katten die liggen te vechten xD i love tem (H)

    en Loki met z'n attidude voor Bacardi gewoonweg geweldig xD xD

    :Y)

    9 jaar geleden
  • glitterdonut

    Thor(H)(H)(flower)

    9 jaar geleden
  • 707

    Nog steeds niet begrijpend wat ik wil trekt hij zijn harnas af. Mijn mond valt open wanneer ik zijn gespierde lichaam te voorschijn zie komen. Mijn. Hemel. He really IS a god! “Milady? Why is your mouth open? Are you okay?”


    Whaha ik kon mijn lachen bijna niet inhouden...
    Wat gezellig btw dat Thor ook even langskomt^^
    Snel verder please:Y)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen