Foto bij Darkness 65.

Do all those who lie here know why they died?
Did you really believe them when they told you "the cause?"
Did you really believe that this war would end wars?
- Eric Bogle, No Man's Land

Wegens de aankomende examens heb ik jammer genoeg geen tijd om de bofa uit te schrijven. Daarom zal er nu een kleine tijdsprong zijn ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Ringwraith

    Meeeh. Ook al wist ik het al.
    Gelukkig beter dan dat hij binnen was blijven zitten.

    9 jaar geleden
  • LynnBlack

    Nee?! NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! *OMG I can't breath!*
    I...I can't breath!!! THORIN!!!!!!!!!!!! Nee please nee?! Zeg iets PLEASEEEEEEEEEE??!!!
    Please don't let him die, oh in Durin's name please don't let him die, not him, not Fili, not Kili, Not Bombur NO ONE!!!
    C'mon she kissed him right? She loves him? He was going to be safe! A kiss breaks every curse right?
    The evil queen said it! A kiss can break any curse! The prince also woke up Snow White, Belle saved the beast! This is all just a nightmare! He can't be death just not now! Not here!

    Oh My dit is volgens mij het eerste story buiten dat van mezelf waarin Thorin genadeloos om komt in de slag en wow ik zat hier echt te schreeuwen en te piepen en dan begon ik te denken aan de kus ;p

    9 jaar geleden
  • Schack

    No way.
    I hate you. And that stupid dwarf called Thorin. Just dying like that. Puh.
    And by now, you should know how horrible this situation is. I never speak English. Or write in English. Blegh, you know what I mean. I never do that.
    And does anyone think of poor Legolas? That picture... >-<
    Goddamnrabbit.

    9 jaar geleden
  • Allysae

    GODVER NEEEEEEEEEEE

    9 jaar geleden
  • Glorfindel

    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    NEE NEE NEEE NEEEE NEEEEE NEEEEEE NEEEEEEE NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    *een stel heel lelijke vloeken*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen