Foto bij (TC) Join me in death if you love me! (deel 13)

Hey Sweety's

I'm back!
Dus er zullen ook weer meer deeltjes volgen.
Bedankt om het wachten en hopelijk lezen jullie m'n story nog.

xx Candy

Nog 2 deeltjes en dan is dit verhaal afgelopen.


Bill heeft al twee wafels op en vier pannekoeken en ik zit nog steeds in mijn eerste wafel te prikken.
Mijn hersens draaien op volle toeren, vandaag zet die gast alles op het internet want no way dat ik hem nog geld breng, dus ik moet ervoor zorgen dat Bill vandaag geen TV of computer aansteekt.
Opeens schrik ik op uit mijn gedachten.
"Ewel Tommi, heb je geen honger?"
Ik kijk op en kijk in het lachende gezichtje van mijn broertje, diegene met wie ik straks het eeuwige leven zal delen. Bill steekt net weer een stuk pannekoek in zijn mond en likt de suiker van zijn lippen.
Ik haal mijn fake glimlachje weer boven en prop dan toch een stuk wafel in mijn mond.
"Sorry liefje ik zat met mijn gedachten ergens anders".
Bill grijnst en schuift zijn stoel naar achter en komt uitdagend naar me toe.
"Ik hoop voor jou dat je gedachten bij mij zaten!".
Bill trekt mijn stoel achteruit en komt wijdbeens op mijn schoot zitten.
Doordat ik nog steeds in mijn slaapkleren ben en Bill enkel een boxer en shirt aanheeft voel ik hoe hij zijn lid tegen me aandrukt. Bill slaat zijn armen rond mijn nek en legt zijn voorhoofd tegen het mijne aan.
"Vanavond gaan we onze eeuwige verbintenis vieren Tommi. Na vanavond zijn wij voor eeuwig samen en niks of niemand gaat daar ooit nog wat aan kunnen doen" fluisterd Bill in mijn oor.
Alle haartjes op mijn lijf komen recht te staan en kippevel bedekt mijn lichaam als Bill met zijn tong van op mijn schouder tot net achter mijn oor likt.
Opeens krijg ik zo'n drang naar hem dat ik Bill bij zijn kont grijp en recht sta. Bill klemt zijn benen kirrend rond mijn heupen en opgewonden druk ik hem tegen de muur.
"Waarom wachten tot vanavond? Ik wil je nu!" hijg ik opgewonden in zijn oor.
Bill kijkt me grijnzend en uitdagend aan.
"O Tommi wat hou ik verdomd veel van je" kirt Bill.
Met Bill stevig in mijn armen loop ik de trap op naar boven. Met m'n voet duw ik de badkamer deur open en zet Bill neer op de wastafel.
"Tommi, ik ben pas nog in de douche geweest" lacht Bill.
"Weet ik liefje, maar ik wil samen met jou in bad".
Ik steek de stop in het putje en draai de kraan open, als het water lekker warm heeft neem ik de fles badschuim en giet een flinke geut in het stromende water.
Als ik me weer omdraai zit Bill me ondeugend aan te kijken. Langzaam gaat zijn hand in de lucht en met zijn wijsvinger doet hij teken dat ik naar hem moet komen.
Traag stap ik op Bill af terwijl ik aan mijn piercing lik. Bij elke stap die ik dichter zet word Bill zijn ademhaling zwaarder.
Vlak voor hem blijf ik staan en leg mijn handen op zijn billen. Bill rilt even als ik strelend over zijn billen naar zijn boxer ga.
Bill hijgt nu superzwaar en kleine zweet druppeltjes verschijnen op zijn voorhoofd, zijn ogen laten me geen moment los en weer lik ik over mijn piercing terwijl mijn handen zijn erectie strelen die smachtend wacht om bevrijd te worden. Bill zijn mond hangt half open en een kleine kreun ontsnapt uit zijn mond.
"Ik ga je de beste sex ever bezorgen" hijg ik opgewonden tegen zijn open mond aan...



REACTIES BITTE ;)

xx Candy

Reageer (22)

  • Lumen

    foto is echt, bij mijn weten.

    1 decennium geleden
  • Sick

    Is deze foto echt? Hij lijkt echt... :O

    1 decennium geleden
  • Jacqlijntje

    Verhaal blijft prachtig, moet alleen niet aan het einde denken

    snel weiter
    xjez Jacqueline(K)

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    super!!
    snel verder !!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • Nelee

    Oeh :D


    Snel verder!!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen