Foto bij Ibiza ~ 37.

Hey lieve abo's!

We hebben veel reactie's van jullie ontvangen met de vraag wanneer we weer verder gaan schrijven dus bij deze, we zijn terug!
We hebben besloten dat we om de dag gaan activeren om het haalbaar te houden. Zoals jullie misschien weten zit ik in 4 havo en ik sta nu op blijven zitten, ik wil graag over daarom moet ik de laatste paar weken keihard knokken. Solange heeft het erg druk met haar stage en ja we vinden ons ''echte'' leven iets belangrijker dan een verhaal op quizlet. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we hartstikke gelukkig zijn met alle abo's die dit verhaal heeft. Ieder keer dat we het zien verbaasd het ons weer en we worden ontzettend blij van de reactie's die jullie achterlaten. Vandaar dat we besloten hebben om de dag te activeren in de hoop dat we dat volhouden!
Ik hoop dat jullie hier blij mee zijn en we willen jullie erg bedanken voor het behouden van jullie abo!
Heel veel liefs Lisanne en natuurlijk Solange!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • CliffordKitten

    WEUUWHH! (yeah)
    Ik heb dit verhaal gemist

    9 jaar geleden
  • biancadokkum

    Jullie school en stage is veel belangrijker dan deze story ;)!!

    Super geschreven <3

    9 jaar geleden
  • HaZaLiLoNi

    En natuurlijk is school en realiteit belangrijker!

    9 jaar geleden
  • HaZaLiLoNi

    Just sayin' maar Louis is echt knap

    9 jaar geleden
  • Shanx_x

    Ik snap dat je aan school gaat. Maar ben als nog blij dat jullie terug zijn!!

    Xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen