Foto bij Sammantha - Nils || Hold Me Forever

Sammantha




Ik gilde letterlijk m'n longen uit m'n lijf toen ik hun één voor één op het podium zag komen . M'n oog bleef hangen bij Nils . Hij was zo prachtig zo perfect . Maar ik ben gewoon een fan . En elke dag zal ik blijven dromen , blijven hopen . Dat ik ooit meer voor hem zal zijn . Ik zag z'n ogen de mijne vinden . Hij knippoogde. Ik gilde nog harder dan tevoren en begon zowat te springen . De eerste klanken van Mind Is Blown galmde de zaal in . Ze begonnen te zingen . Zo prachtig zo perfect , zoals altijd . Ik hoorde iets vallen op de achtergrond . Ik keek met een ruk naar achteren en zag een helleboel mainiacs er al rond staan . De muziek werd gestopt en de jongens kwamen het podium afgesprongen en gingen er ook rond staan . Ik ging verbaasd rond staan en probeerde te kijken wat er was . Er waren een paar lampen gevallen . Nog een knal hoorde ik naast me . Er was weer een lamp gevallen . Recht naast me . Ik kijk verbaat maar bang naar boven en stapte voorzichtig naar achteren . Veele begonnen te gillen en histerisch te huilen . Dit is echt niet normaal meer . "Iedereen blijf rustig!" Riep Owen ons toe . Ik ademde een paar keer in en uit en ging hurkend op de grond zitten . "Gaat het een beetje?" Hoorde ik een jongestem naast me . Nils . Ik knik traagjes . Eigenlijk hellemaal niet . Ik was bijna dood als ik daar nou stond . "Wees voorbereid op jullie dood" Galmde er ineens door de boxen waardoor ik m'n hart in m'n keel voelde kloppen . Ik voelde Nils arm me heen wat me wat gerustelde. Niet veel later vielen er nog een paar lampen waardoor er weer wat gillen werden geslagen . Ik probeerde mezelf onder bedwan te houden . Normaal was ik al gillend uit dit gebouw gerend zoals sommige hier . Maar wat zou Nils dan wel niet van mij denken? Dat ik een lafaard ben ofzo . Ik sloot even m'n ogen en keek aarna rond me . Ik zocht alle jongens . Daan . Nils . Owen . Ik keek achter me en zag Rein nergens . "Waar is Rein?" Vroeg ik zachtjes aan Nils die zijn gezicht wat omhoog hief . "Ik weet het niet" Zei hij na een tijdje . "Weten jullie soms waar Rein is?" Vraagt Daan die tegenover meg aat zitten . Ik schud m'n hoofd en kijk nog wat om me heen . Niet veel later hoorde ik een paar pistoolschooten . Waardoor ik recht sprong en naar een paar meisjes keek die bijna doodbloede . Iedereen gilde het uit . Ik ook . Tranen kwamen ineens boven . "Ik wil hier wer" Snikte ik . "Stil maar" Hoorde ik Nils prevelen terwijl hij z'n armen rustig om me heen slaagde. "Nee , Ik wil weg" snikte ik weer , ik probeerde me uit z'n greep te wikkelen maar hij hield me al maar steviger vast . Weer hoorde ik knallen . Ik wauw niet eens kijken . "We komen hier samen uit" Hoorde ik Nils nog prevelen .



Please God Help Me
What HAve I Done
To Deserve This



Hope u Like it! , Ik ben niet zo goed in 'horror' dus hoppelijk vind je het een beetje goed ;3 . Ikvind horror films kijken veel makkelijker dan horror schrijven , haha . xx

Reageer (6)

  • lancyduif

    supergoed hs, dit heeft echt nood aan een vervolg

    9 jaar geleden
  • sammainiac

    Thx heb mijn wachtwoord weer gevonden en ik vind hem leuk zoals je al in de reactie bij April kan lezen. Maar ik vraag me een beetje af hoe het daar af gaat lopen en trouwens bedankt voor de bijna dood ervaring weet je dat er in het echt een keer bijna een lap op mij is gekomen. Dat was bij school theater had de hoofdrol viel er bijna een lap op mijn hoofd. De laatste keer dat ik toneelspeelde.

    9 jaar geleden
  • APRILXXX

    Ik vind hem super leuk en dat kan ik ook zeggen voor Sam wat ze zit naast me en is haar wachtwoord vergeten dus daar gaat ze zo maar even naar op zoek maar van ons allebei super leuk x

    9 jaar geleden
  • MainiCorn

    Waajjooo

    9 jaar geleden
  • PlsMainiac

    SNEL VERDER EN HIER OP MOET VERVOLG KOMEN X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen