Foto bij Hoofdstuk 21

Hallo allemaal!
Iedereen was bij het vorige hoofdstukje vast superhoopvol omdat jullie natuurlijk dachten dat Judi Zac ging vertellen wat er met Anna gebeurd was, en ik verpletter die hoop dan weer. Niet zo aardig van me. ;) Om het goed te maken schrijf ik vanavond iets over Anna's supermysterieuze dood.
Hierbij ook nog een oproepje aan alle stille lezers: als je dit leest, laat je dan een reactie'tje achter als je tijd hebt? Als ik reacties krijg, kan ik beter zien wat goed/slecht is en waar ik kan verbeteren. En natuurlijk is het ook een fantastische motivatie als jullie iets van je laat horen. Kritiek/ideëen/wat-je-dan-ook-wilt-zeggen is altijd welkom!

Duizendmaal dank aan iedereen die dit leest, jullie zien fantastisch, stuk voor stuk.
X Nina

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • xLenox

    Mwheeeee!!!!
    Ik ben echt een jankbal.. zou daar een ziekte voor zijn??
    Want zekerste weten dat ik dat dan heb!!
    Hahha volgens mij ben ik de gene die onder de categorie 'Tons-of-shit reacties' pas xD
    Maar echt weer heel mooi!! Ook leuk dat we meer stukjes over Anna te weten krijgen!!
    Snel verder graag? I love it!! (H)

    Xoxo

    ps. bij jou verhaal heb ik altijd inspiratie voor reacties schrijven.. weard..

    9 jaar geleden
  • TheBestDay

    Ik ben benieuwd of ze zich aan de belofte houd, ik hoop het wel..
    je schrijft heel goed en snel weer verder??♡♥

    9 jaar geleden
  • lily_luna

    Snel verder! Ik schrijf niet veel reacties omdat in meestal niet weet wa dar in moet schrijven. Maar ik zal mijn best doen om erop te letten en meer reacties te schrijven. X

    9 jaar geleden
  • Maimer

    Ik begrijp absoluut niet waarom ze het zac niet gwn verteld, alle leugens komen ooit een keer uit

    9 jaar geleden
  • niniwa1

    Reactie? x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen