Foto bij Till Verbrand Bill Opweg naar het optreden

Oke nu weer verder

We liepen door de drukke straat. Weet je de weg eigelijk wel vroeg ik aan Geokip. Nee zei hij maar ik vraag het zo wel even. We moeten eerst ergens iets eten. Ik knikte ik had best wel honger gekregen.
We liepen een mcdonnelds in. Ik neem een ontbijt voor friet of zo is het ng te duur zei ik tegen Geokip. Hij trok zijn schouders op. Neem toch waar je zin in hebt zei hij. Ik knikte, waarom ook nie. Ik nam zo al altijd eenhappy meal. Anders kreeg ik het niet op. Geokip nam 20 kipnuggets. We liepen naar een plaats. Ik keek wat mijn cadeautje was. Ooww jeej moet je kijken zei ik en lied hem een dng zien waar muziek uit kwam, met een liedje van Tokio Hotel. Geokip zuchte,mag ik het verbraden vroeg hij. Ik knikte, je doet maar wat je wilt. Ik hof at ding toch niet. We aten ons eten op en liepen naar buiten. Geokip sprak iemand aan voor de weg. Na 5 minuten kwam hij terug gelopen. Volg me maar zei hij. We liepen de weg af en sloegen daarna een zij straat in. Is het eigelijk ver lopen vroeg ik. Geoki schudde zijn hoofd. 0 minuutjes of zo zei hij. Oow hieris je Tokio Hotel ding nog zei ik. Geokip lacht. ik verbrand het pas als we in de rij staan. Ik knikte.
Na en paar minuten kwamen we aan.
Oow er zijn nog bijna geen mensen zei ik. Goed toch zei Geokip. ik knikte

Reageer (3)

  • LadySansa

    i love rammstein :9~

    1 decennium geleden
  • Absolutego

    Rammstein en Tokio Hotel bij elkaar?
    Till doodt Bill C:

    1 decennium geleden
  • Salaryman

    Rammstein is me duur man ==' Minstens 65 euro voor zo'n kaartje, belachelijk.
    Ik hou het maar bij Feurengel.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen