Foto bij Till Verbrand Bill Wachten in de rij

oke nu moeten we dus nog een paar uur wachten in de rij

We stonden in de rij te wachten.
Oow ik heb dat Tokio Hotel ding nog zei Geokip opeens. Ik lachte ga je die echt verbranden. Hij knikte dat is toch lollig. Ik trok mijn schouders op. Geokip pakte een aansteker hij hield hem tegen het muziek ding van Tokio Hotel op. Het smelte alleen. OOw het verbrand niet zei ik. Geokip lachte, smelten is ook al goed. Een jongen die voor ons stond draaide zich om. Wat doen jullie vroeg hij. We proberen iets van tokio hotel te verbranden zei Geokip. Hij lachte, en tikte zijn vriend naast hem aan. Moet je die daar zien. De andere jongen knikte ook. Het lukt alleen niet echt zei Geokip wat teleur gesteld. Hij gooide het ding op de grond. Ik keek een beetje rond.Er kwamen steeds meer mensen. We staan echt wel goe vooraan zei ik. Geokip knikte, maar goed ook want we zijn allebij heel klein. Ik pakte een flesje drinken uit mijn tas. Wil je ook een flesje vroeg ik aan Geokip. Oow jaa is goed zei hij. Ik gaf hem een flesje. Het moet op voor we na binnen gaan zei ik, want je mag niks mee nemen. Hmmmm zei Geokip.
Ik keek op mij gsm. De deuren gaan over een half uur open zei ik. Geokip keek me raar aan. Dan is de tijd wel snel om gegaan zei hij. Ik knikte

Reageer (2)

  • Paarthurnax

    mm lekker plaatje Till is pure sex!!!!!!

    1 decennium geleden
  • LadySansa

    snle veder hij is goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen