Foto bij Till Verbrand Bill fikkie stoken

jaa nu komt het vetste XD

Opeens kwam Bill van Tokio Hotel op het podium gelopen. Till Richte zijn vlammewerper op hem. Bills haar vloog in de fik. Het hele publiek begon te schreeuwen en te juigen. Till, Till, Till riepen ze allemaa. Iedereen vond het super vet om te zien. Bill begon als een gek rondjes te rennen Rchard wees naar hem. Mensen in het publiek lachte. Till rende zngend achtr bill aan. Bill bleef maar rondjes rennen. Super vet zei Geokip. Meschien hadden ze gezien wat jij net in de rij deed zei ik lachend. Bill viel schreeuwend op de grond. Opeens lag die helemaal stil Till liep naar hem toe en speugde op hem.
Het liedje was afglopen. Er kwamen mensen op het podium om bill weg te pakken. Flake komt opeens naar voren gerent en speugt ook nog op bill en loopt weer terug naar zijn plaats.
Rammstein ging gewoon verder met hun show of er niks gebeurt was.


De show was afgelopen. Geokip en ik liepen naar buiten. Dat was echt vet zei hij. Ik knikte, zou bill dood zijn vroeg ik, en is rammstein niet strafbaar. Geokip trok zijn schouders op.
Kom laten we maar na de trein gaan zei hij, We liepen al pratend na de trein.
Onze trein naar huis stond al klaar.

Reageer (1)

  • LadySansa

    hah geniaal zeg

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen