vorige keer;

Je aandacht viel opeens op ene blad en een potlood op de tafel. Je had het nog niet opgemerkt. Je kwam het bed uit en ging aan tafel zitten. Je begon te tekenen. Een meisje en een jongen op een regenboog, hand in hand.
Dat moesten jou en Tom voorstellen.
Jullie twee op een regenboog
hand in hand
Hog boven alles
Zorgeloos en zonder problemen
Alleen elkaar.

Stilletjes hoop je dat morgen alles anders zal zijn.
-


Opeens gaat de zware deur weer open. ‘ Je mag even naar buiten’ zegt de cipier.
Je hijst je van je stoel en loopt samen met de cipier naar buiten. Hij boeit je los en je kijkt om je heen. De zon komt een stukje vanachter de wolken tevoorschijn, je sluit je ogen en voelt de warmte op je gezicht. Na een paar seconden open je jouw ogen, en je ziet dat er een vogel boven de gevangenis vliegt. Hoog boven alles, vrij, vrij van alles, vrij van problemen en zorgen. je kijkt even om je heen en ziet nog andere meisjes, net in hetzelfde pak als jou. Ze staan allemaal in groepjes. je merkt dat er verschillende mensen naar jou gluren. je negeert ze en geniet ervan dat je even buiten bent. Je hoort een bel rinkelen en een cipier roept ‘ Iedereen begeeft zich naar de ingang, de tijd is om. ‘ De cipier brengt je naar je cel en dan gaat alweer de zware deur dicht, en de eenzaamheid overvalt je. Je neemt de tekening van de tafel die je daarnet had getekend en hangt hem boven je bed. ‘ ik zal jou nooit vergeten’ fluisterde je zachtjes en ze ging met haar hand over het mannetje dat Tom moest voorstellen. Je liet je daarna op je bed vallen, en uitgeput van de emotionele dag viel je zacht in slaap.



Reactions & Ratings ?

Reageer (9)

  • uncommon

    Kort&Prachtig<3
    x.

    1 decennium geleden
  • Yoda

    Egt geweldig mooi geschreven <3 Ik ben egt benieuwd hoe het verdergaat ^^ *drukt op abo knopje*
    xXx

    1 decennium geleden
  • Reminiscence

    verder ;D

    1 decennium geleden
  • Giggle

    Next One' <3

    1 decennium geleden
  • Bitch073

    Snel verder ,

    laat je me weten ?

    dikke kus x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen