Foto bij Lieve 12.

spannend??

De kinderen lagen al in bed. Dennis en Lieve zaten samen op de bank tv te kijken. Wil je ook wat te drinken vroeg Dennis opeens. Lieve knikte haar hoofd. Dennis liep de keuken in. Hij kwam terug met 2 glazen wijn. Lieve pakte er eentje aan. Dankje zei ze. Ze lachte blij naar Dennis. Je hebt echt mooie ogen zei hij toen. Lieve keek verlegen naar haar glas die ze in haar handen had. Dennis zette zijn glas op de tafel neer en pakte daarna het glas van Lieve uit haar handen en zette het ook op tafel. Hij pakte Lieve's hoofd tussen zijn handen. Je moet niet zo veel piekeren over Femke, als ze contact met je wilt nemen dan doet ze dat heus wel. Maar geef haar een beetje tijd zei hij. Lieve knikte, maar dat is zo moeilijk. Dennis gaf haar een kus op haar voorhoofd. Lieve legde haar hoofd tegen zijn schouder. Ze keken nog wat tv. Na een half uurtje of zo was Lieve al in slaap gevallen. Dennis keek naar haar. Rond half 12 maakte hij haar wakker.Lieve kom je mee naar boven het is al laat zei hij. Lieve keek hem suf aan. Dennis hielp haar de trap op, en legde haar in bed. Hij ging zelf ook slapen. Lieve was meteen weer in slaap gevallen.
Toen Lieve opstond waren Dennis en de kinderen al op. Lieve wil je ook eten vroeg Dennis. Lieve knikte en ging aan de eettafel zitten.Dennis gaf haar een broodje aan. Wat wil je er op, vroeg hij. Lieve keek wat op de tafel staad. Oow kaas is goed zei ze. Dennis gaf de kaas aan. Wil je koffie mama vroeg Merel. Lieve knikte. Merel schudde de koffie en gaf de mok aan Lieve. Dankje lief klein prinsesje zei Lieve lachend. Opeens ging Lieve's gsm af. Ze keek op het scherm. Ik ken dat nummer niet zei ze toen tegen dennis. Neem toch gewoon op zei Dennis toen. Lieve zuchte en nam op. Hallo met Lieve zei ze. Uhh hoorde Lieve aan de andere kant van de lijn. Hallo? vroeg ze toen. Ik ben het Femke zei toen een zachte stem. Femke zei Lieve een beetje te hard. Dennis keek haar aan, en wees naar de gang. Lieve liep de gang op. Wat is er vroeg ze toen. Mou mijn Pleegouders hebben me uit huis gegooit, ze zeiden dat ik maar naar jou toe moest gaan nu ik toch de waarheid wist. Lieve zuchte, waar ben je nu dan? vroeg ze. Ik sta op het station in Leeuwarden. Lieve zuchte weer. Een moment zei ze toen. Ze liep na de deur. Dennis kan je even komen vroeg ze toen. Dennis stond op en kwam de gang op. Femke is uit huis gegooit en staad nu op het station in Leeuwarden zei Lieve. Dennis keek haar met grote ogen aan. Moeten we haar niet gaan ophalen vroeg Lieve. Dennis knikte, ik bel mijn moeder wel even of ze weer naar daar kunnen zei hij. Femke ben je er nog, vroeg lieve toen aan de gsm. Jaa antwoorde Femke. Luister, zei lieve we komen je halen oke? vroeg ze. Hmmm deed femke alleen. Tot zo we komen zo snel mogelijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen