Foto bij four.

zondag

'Lio, je kan niet eeuwig in je bed liggen hoor! Het is al half 3! Heel je dag verpest.' Gilde mijn moeder van beneden aan de trap. 'ja, ik word zo wakker' murmel ik half slapend. Wat wil je? Ik had net een lange vlucht gehad én dit was de eerste keer sinds 3 jaar dat ik in een lekker, zacht en comdortabel bed sliep. Héél wat anders dan die wankelende, krakende luciferdoosjes. Zuchtend stond ik dus op en liep sloom naar de badkamer. Ik was nooit een held geweest met vroege uren. Althans, uren die vroeg lékén. In de badkamer nam ik snel een douche, stijlde men haar & deed mijn make up. In mijn ondergoed liep ik naar mijn klerenkast in de slaapkamer. Ik deed vandaag maar eens een jeansbroek met gaatjes in aan en een wollentruitje. Met een hongerig gevoel liep ik de trap af. 'Wel, dàt werd tijd, jou dag is al bijna gedaan.' Zei mama toen ik beneden kwam, ze zat op de bank, één of ander boek te lezen. 'Ook goedemorgen' Glimlachte ik ' Wat ben je aan het lezen?' voegde ik er nog nieuwschierig aan toe. 'het boek Woeste Hoogten, echt een goed verhaal, je mag het altijd van me lenen als je wil.. oja, jij gaat dinsdag mee hé? dan kan ik tegen Simone zeggen dat ze een plaatsje meer aan tafel dekt.' antwoorde ze. 'uuhm, ja ik ga mee.' ik vond het best vervelend dat ik er bijna niemand kende, maar ik had vast nood aan socialiteit, hield ik mezelf voor. 'Goed, er staat nog brood in de keuken.' voegde mijn moeder toe, en zo eindigde onze korte conversatie. Ik loop naar de keuken en ontbijt. Na mijn ontbijt besloot ik, dat ik mijn tante Lise vandaag zou gaan bezoeken. Mijn Tante Lise was een pracht van een mens. Als ik probelem had, kon ik niet alleen bij Jeanie terecht, maar zeker ook bij haar. 'Mam, ik ga denk ik vandaag even bij tante lise langs, oké?' zei ik terwijl ik men handtas klaarnam en een souveniertje voor Lise erin stopte. 'Goed, doe haar de groetjes van me.' antwoorde ze weer. Ik trok mijn jasje aan en sprong op mijn fiets. Het huis van Lise was namelijk niet zo ver van ons huis. Na ongeveer 10 minuutjes fietsen, door de natuurlijk 'eeuwige neerslag van duitsland' kwam ik druppend aan Bij Tante Lise.

Reageer (3)

  • OrbofDoom

    en toen was ze niet thuis XD.
    sorry. XD

    1 decennium geleden
  • Fiee

    Snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Beauticians

    Snel verdeeeeeeeeeeeeeeer ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen