Foto bij Chapter Seventeen - The Forest

Hello guys ! Any one else shocked by the previous episode's ending (and a certain amount of deaths in the last episode)? Because I totally was crying out of shock (:

I've decided to do a Q&A, which means you can ask me any question in the comment section, and I will be putting the answers with the next chapter. Ask me anything you like, don't be afraid (:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Jarnsida

    Jon is in loveeeeeeeee! Ik zag die gif en toen zag ik Grenn... (huil)(huil)(huil)(huil)(huil) Wat was dat erg, het was wel een van de spannendste afleveringen ooit! Maar oh mijn god by the seven hells wat was dat erg. En dan die lach van Jon waardoor al die Wildlingen niet eens leken te bestaan, enkel hij en Ygritte. Ik wist het deels al, maar de klap kwam ontzettend hard aan. Wat een geweldige serie, zowel boeken als tv..

    GoT vragen:
    1. Wie is het meest onderschatte personage van GoT?
    2. Wie zou volgens jou op de troon moeten eindigen? Als je het niet precies weet; noem die dan ook maar.
    3. Wie ship jij in GoT? Want serieus waar is Gendry?! Gendry en Arya zouden geweldig zijn samen.
    4. Wie is je favoriete personage (hoe kan ik deze nou vergeten?)?
    5. Als er een ding was dat je zou mogen doen in Westeros dan was dat?
    6. Favoriete quotes? Die heb ik er oneindig veel.
    7. Favoriete slechterik?
    8. Wiens leven zou je voor een dag willen hebben?
    9. Wie zou zijn leven niet zeker zijn in jouw bijzijn?
    10. Beste plek om te wonen?

    Vragen:
    1. Welke kleur zou je, je haar verven als je het al zou laten doen?
    2. Wat was er volgens jou eerder: de kip of het ei?
    3. Heb je, naast GoT natuurlijk, andere verslavingen?
    4. Met wie zou je eens op een date willen? Hier maar eentje invullen (duivel)
    5. Ergste leugen ooit verteld?
    6. Wat wil je nog altijd een keer proberen?
    7. Wat is de beste/vreemdste/iets wat eindigt op ste pickup line ooit?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen