Foto bij OO6 | Dae


Omdat het vorige hoofdstukje voor wat verwarring zorgde, geef ik hier even een korte uitleg. Inderdaad, in de oorspronkelijke verhaallijn gaat Dwalin niet mee naar Moria. Maar in de oorspronkelijke verhaallijn is Kili ook nooit koning geworden van Erebor. Dwalin bij dit gezelschap van Dwergen stoppen was dus een kleine afwijking van de oorspronkelijke verhaallijn, wat (vind ik) wel mag, aangezien dit een fanfictie is. Er zullen vermoedelijk nog wat van deze dingen gebeuren, maar die zijn allemaal om Kali's persoonsverandering en het verhaal zelf beter te ondersteunen.
Nog een opmerking: ik gebruik de Arwen uit het boek, niet uit de film. Die uit de film vind ik maar... nou ja.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • LynnBlack

    oooooohhhhnn die quote!!!! Love it! Snow and Prince Charming!
    "I will always find you!"
    "Did you ever doubt I would?"

    Once Upon A Time <3


    Maar anyway this is no OUAT en oh shiiiiit Arwen?! Kali is no killer, well she is but she's an honest one! she an't become a monster!!!
    Awh this just can't be true, dwarves daying Kali being in wrong hands.. this is not good, not good at all! ;p

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen