Sorry jongens dat het zo lang duurde. Ik voel me er ook behoorlijk klote over, maar het is niet anders. Ik heb het hele weekend geen telefoon gezien, want zat in Rotterdam, op school, bij huiswerkbegeleiding (wat niet dit weekend was maar wel na het laatste hoofdatuk) en ik had nog een verjaardag etc.
Ik ga jullie.pesten want ik ben vrij (net als een groot deel van mijn lezers...)
Hier dus de Q&A!!!

Girlzzz (miss boysssss) ik heb een 6.3 op Natuurkunde, geen onvoldoende! Ik kan dus nog over! En Strikjesmuis heeft ook een voldoende! Toppersssss

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Robind19

    Willen bijde assistenten zich gedragen?? Hier hebben jullie Harry's nummer: 06-384755392. Veel suc6 ermee


    Gr. Niall

    9 jaar geleden
  • MeloveEmma

    Aan LostStory en haar secretaresse,
    Roze Monster heeft geen toestemming van Robind19 om iets te vertellen over deze zaak. En zoals er verteld is, weet zij zelf niet zo veel over de zaak. Deze moet nog nader uitgezocht worden. U zult tegelijk met de anderen op de hoogte worden ggebracht. Wanneer wij over deze gebeurtenis meer weten, zullen wij dit aan de media melden.
    Met vriendelijke groet, de secretaresse van RozeMonster. (RozeMonster had zelf geen tijd, zij is bezig deze zaak te onderzoeken.)

    9 jaar geleden
  • purphose

    LOOOLL!! Haha xp
    BUT IK MAG NIALLS TELEFOON NIET HOEWEL WIT EEN WONDERSCHONE KLEUR IS.
    C'MON HIJ WEET VERDOMME WIE HEM IS, DONDERSGOED GVD GVD GVD :'(
    EN FUCKK IK HAD NOG EEN VRAAG MOETEN STELLEN OF IK HARRYS NUMMER MAG HEBBEN :'(
    EN FUUCCKK NIALL MOET NIET ZO ACHTERDOCHTIG DOEN WANT NU BEN IK VERDOMD NIEUWSGIERIG OM EEN NIEUW STUKJE OF ALLEMAAL NATUURLIJK TE LEZEN EN DAN KOMT DE Q&A MET DIE VERDOMDE VAGE ANTWOORDEN WAARDOOR IK NU HEEL ZIELIG GA DOEN GVD.

    Excuses voor het taalgebruik van LostStory, hierbij neemt haar secretaresse het woord even over.

    Heel erg bedankt voor de vage antwoorden, nu gaat ze morgen een kruisverhoor afleggen bij een Roze Monstertje.

    Met vriendelijke groeten,

    Secretaresse LostStory en LostStory zelf.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen