Foto bij Chapter Eighteen - Castle Black

GoT vragen:
1. Wie is het meest onderschatte personage van GoT? Ser Jorah Mormont, en anders Sir Davos. Ik denk echt dat Ser Davos opeens zo'n zieke comeback gaat maken op de een of andere manier of zo en dan macht krijgt. En Ser Jorah is echt gewoon baas. Alleen vind ik het zo zielig dat Dany hem heeft weggestuurd he loves her ):
2. Wie zou volgens jou op de troon moeten eindigen? Als je het niet precies weet; noem die dan ook maar. Daenerys, in eerste instantie. Maar ik denk dat het ook niet verkeerd zou zijn als Jaime op de troon kwam te zitten...
3. Wie ship jij in GoT? Want serieus waar is Gendry?! Gendry en Arya zouden geweldig zijn samen. ULTRA JAIME-BRIENNE SHIPMENT. (Jienne? Braime? Ik weet de ship-naam niet :3) maar stiekem vind ik Jaime en Cersei samen ook wel lief :3
4. Wie is je favoriete personage (hoe kan ik deze nou vergeten?)? Nou obviously Jon Snow :3 Maar daarna Theon Greyjoy, Ygritte en Ramsay Snow. Theon omdat ik medelijden met hem heb en hem eigenlijk altijd wel heb gemogen omdat ie gewoon een keer ook iets wil zijn en zijn best doet maar het lukt gewoon niet ):. Ygritte omdat ze echt geniaal is en kapot grappig (: En Ramsay omdat hij en suuuuper sexy is en omdat hij echt iets grimmig/creepys over zich heeft.
5. Als er een ding was dat je zou mogen doen in Westeros dan was dat? TAKE THE IRON THRONE... (enmetJonSnowtrouwenookalkandatnietenmetRamsaytrouwenookalishijeencreep)
6. Favoriete quotes? Die heb ik er oneindig veel. Baelish: 'Chaos isn't a pit, chaos is a ladder.' 'What we don't know is what usually gets us killed.' Varys: 'Power resides where men believe it resides.' Ygritte: 'And I thought that we were done but he said *Jon voice* turn back around.' 'Did you pull a knife on me in the night?' 'If you rip my pretty silk dress, I'll blacken your eye.' 'You know nothing Jon Snow.' Jon: 'First lesson, stick 'em with the pointy end.' 'I know where to put it.' Cersei: 'When you play the game of thrones you win or you die, there is no middle ground.' 'It was expected of me.' Jaime: 'There are no men like me, only me.' Daenerys: 'I will take what is mine, with fire and blood, I will take it.' 'Valyrio muño engos ñuhys issa.' Theon: 'What is dead may never die.' Rob: 'I'll kill them all.' 'Call me a boy once more. Do it.' Sandor: 'A dog doesn't need courage to chase off rats.' Ned: 'The man who passes the sentence should swing the sword.' 'I learned how to die a long time ago.' Catelyn: 'My son is fighting a war, not playing at one.' Hodor: 'Hodor!'
7. Favoriete slechterik? Ramsay Snow :Y)
8. Wiens leven zou je voor een dag willen hebben? Cerei's, Daenerys' of Elleria Sand's (Oberyn's lover, voordat ie zou sterven dan want zij is echt gelukkig en blij)
9. Wie zou zijn leven niet zeker zijn in jouw bijzijn? The goddamn Mountain, fucking bitch.
10. Beste plek om te wonen? Winterfell of the Riverlands. Maar High Garden en King's Landing lijkt me ook wel vet :')

Vragen:
1. Welke kleur zou je, je haar verven als je het al zou laten doen? Donkerrood (dus niet dat felle)
2. Wat was er volgens jou eerder: de kip of het ei? Het gemuteerde ei.
3. Heb je, naast GoT natuurlijk, andere verslavingen? Downton Abbey, Mr. Selfridge, Sherlock en What's Eating Gilbert Grape (boek en film)
4. Met wie zou je eens op een date willen? Hier maar eentje invullen. Kit Harington asdfghjkl;qoeufohwoe he's so sexy
5. Ergste leugen ooit verteld? 'Nee, ik heb de koekjes niet opgegeten.'
6. Wat wil je nog altijd een keer proberen? Gewoon random mensen aanspreken in het park die me leuk lijken en dan chillen en shit, maar ik ben een beetje verlegen rond mensen die ik niet ken :3
7. Wat is de beste/vreemdste/iets wat eindigt op ste pickup line ooit? I don't need blood magic to raise your Khal......... :Y)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Ringwraith

    Mmmh. Hij gedraagt zich iets te erg als een pussy hier. :'D

    9 jaar geleden
  • Oncer

    Ah, nu gaat het echt spannend en leuk worden! Ga je snel verder? (:

    9 jaar geleden
  • Jarnsida

    Omg hahahahahaha jouw antwoorden zijn pure genialiteit, wauw dit maakte mijn dag compleet.

    En nu mag Jon schaamteloos verliefd zijn op Alys (Y) mijn dag is nog completer.

    Alleen Cersei en Jaime?! (N) Maar sowieso Braime!!!! Dat is echt een geweldig koppel

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen