Foto bij Zayn Malik

sorry sorry sorry
ik dacht dat ik deze al geactiveerd had
sorry sorry sorry sorry
kunnen jullie mij vergeven?

"Zayn." Liam slaat een arm om me heen. We zijn in het ziekenhuis. Niall ligt in coma. "Zijn jullie familie van Niall?" "Nee, we zijn zijn beste vrienden." "Dan moeten jullie Zayn Liam Louis en Harry zijn." "Hoe weet u dat?" "We hebben zijn vader geïnformeerd en hij zij als jullie langs kwamen mag ik alle informatie weg geven die jullie willen weten." Harry kijkt ineens heel vrolijk. "Hoe heet die zuster van net en is ze single?" "Alleen de informatie over Niall." "Ooh." Harry kijkt meteen weer droevig. "Wat is er met hem?" Vraagt Liam. "Hij ligt in coma en..." De dokter haalt diep adem. "We weten niet of hij ooit nog bij zinnen komt." "Wat?" "Hij is op zijn achterhoofd gevallen en zijn hersenen kunnen beschadigt zijn. Alleen we kunnen dat niet onderzoeken zolang hij in coma is. Sorry, dat ik dit moest vertellen. Nog een prettige dag verder." De dokter verlaat de ruimte. "Hoezo een nog een prettige dag verder?" Louis kijkt boos naar de deur. "Wat kunnen we nu doen?" Harry gaat naast Niall zitten. "Van de drugs af komen?" Oppert Liam. "Laten we dat doen. Als Niall dan wakker word kan hij trots op ons zijn." Ik steek me hand uit. "Wie doet er mee?" En nog geen twee tellen later zitten er 3 handen op die van mij. "Voor Niall."

Reageer (2)

  • Paardenvriend

    Echt hè die dokter.. Prettige dag veder. Sukkel.
    Maar jah... NIALL JE MOET WAKKER WORDEN!!!

    8 jaar geleden
  • CliffordIdiot

    Nee ik kan je niet vergeven.
    Ja oke kan ik wel.
    Niall (huil)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen