Harry Edward Styles

Ik sta bij Simon te kijken hoe Sephora helemaal in haar element is. Het duurde even, maar ze gaf gelukkig niet op. Zo'n kans krijg je geen tweede keer. Met trots kijk ik hoe ze zich helemaal afsluit en zich concentreert op de gitaar en haar stem.
''She has talent'' hoor ik Simon mompelen en ik kan een glimlach niet laten.
Als de opname moeiteloos is verlopen en alles erop staat, ga ik naar Sephora toe en ik geef haar een dikke knuffel. Ze zet de gitaar op de standaard en geeft me een kus.
''Het is gelukt'' zegt ze blij en ze glimlacht van oor tot oor.
''Great job'' Simon komt aangelopen met open armen om haar een knuffel te geven. Een beetje awkward geeft ze hem een knuffel en raakt in gesprek met haar. Ik zie het geluk in haar ogen wat mij ook erg gelukkig maakt.
''Harry, zou je misschien de andere even willen bellen om langs te komen''? vraagt Simon opeens en ik knik. Zonder verder te vragen bel ik de nummers één voor één. Helaas kunnen Niall en Louis niet op dit moment.
''Dan spreken we vanavond af'' antwoord Simon en dat spreek ik met hem af.

Die avond sta ik in de lobby te wachten tot we allemaal verzameld zijn. Als we er allemaal zijn gaan we naar het kantoor van Simon.
''Jongens, goed dat jullie er zijn'' hij schud ons elk de hand en we groeten hem.
''Vertel. Waarom moesten we met spoed komen''? vraagt Niall. Meneer ongeduld.
Simon gaat achter zijn bureau zitten. ''Ik kreeg een belletje van een producer in Amerika die graag een nummer met jullie op wil nemen inclusief videoclip''. We kijken elkaar aan.
''Serieus? Is dat zo snel gegaan''? vraagt Zayn voor de zekerheid.
''Het is zo jongens'' Simon glimlacht.
We kunnen elkaar wel om de nek vliegen maar we houden ons nog cool. Simon bespreekt nog iets met ons en een uur later staan we weer buiten. We besluiten nog even iets te gaan drinken en besluit morgen Sephora erover in te lichten.

MexMalik Thanks :D

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Your welcome.


    Super stukje.
    Snel verder. Xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen