Nieuwe deel!

Sofya POV

'Wat nou als er iets ergers met je gebeurde?' hoorde ik Ashley schreeuwen. Zou het over zijn arm gaan? Ik voelde me zo vreselijk schuldig. 'Er is niks gebeurt, dus hou op zo te zeuren' hoorde ik Justin terugroepen. 'Ik maak me alleen zorgen om je!' 'Nou dat hoeft anders niet, ik zorg wel voor mezelf!' En ik zag dat Justin bij haar wegliep. 'OWKEE IK BEN HET ZAT JUSTIN. HET IS UIT!' schreeuwde Ashley. Bijna iedereen staarde nu naar ze. Het was allemaal mijn schuld. 'Ashley ga nou niet overdrijven, okey?' probeerde Justin nog om Ashley op andere gedachtes te brengen. 'Nee, ik overdrijf niet. En ik was het al van plan dus.. Het maakt niet meer zo veel uit. Sorry Justin. Ik hou van iemand anders' zei ze nu wat kalmer. De hele school luisterde nu zowat mee. 'Owkee. Als jij het zo wilt. Ik vind het best' En Justin liep woedend weg.

Justin POV

Ik was echt boos op Ashley. Ze houdt van iemand anders. Hoe lang al? Waarom heeft ze het verborgen. En van mijn arm was gewoon een smoesje om het uit te maken. Stomme bitch. Ik zag Sofya bij haar kluisjes staan. Aah kut. Ze had vast onze ruzie gehoort. 'Heei' zei ik toen ik bij haar was. 'Echt, het spijt me heel erg. Het is allemaal mijn schuld dat het nu uit is tussen jou en Ashley' zei ze. Ze had echt schuldgevoel. 'Nee, het is niet jouw schuld. En trouwens ze was toch al van plan het uit te maken dus..' probeerde ik haar een beetje gerust te stellen. Ze knikte nog steeds verdrietig.. Hmm. Ik zou haar wel van haar schuldgevoel afhelpen. 'Heb je zin om na school naar ons huis te komen? Kunnen we wat huiswerk maken en een film kijken ofsow..' Ik hoopte dat ze mijn uitnodiging zou accepteren. 'Ja, lijkt me leuk.' 'Oké dan' En ik glimlachte blij. TRIIIING. De bel ging. Kom we gaan naar de les.

Tijdsprong `Na school

Sofya POV

Gouw smste ik mijn moeder dat ik niet mee ging om te shoppen.

Hee mam,
ik ga niet mee shoppen. Dus je hoeft niet op mij te wachten.
Kusjes Sofya


We waren al bij de fietsrekken. Samen met Melissa gingen we naar huis. 'Umm. Vinden jullie het erg als ik niet mee ga? Ik ga naar Stephenie toe' zei Melissa. 'Nee joh tuurlijk niet. Ga maar' zei Justin. 'Owkee' en ze ging vrolijk met Stephenie weg. Dus ik ging samen met Justin naar zijn huis. Ondertussen kreeg ik een sms. Het was niet van mijn moeder. Maar van Miley.

Waarom heb je me niet gebeld vanavond? (huil) Ik mis je schatje.
xxxxxxMiley.


Ow kut. Ik was haar helemaal vergeten te bellen. Stom van me. Snel SMSte ik haar terug.

Schatje<333
Het spijt me, ik ben het vergeten.
Er is iets ergs gebeurt gisteren. Ik bel je wel vanavond..
Kusjes Sofya.


En toen waren we bij zijn huis.

Reageer (4)

  • Mayfly

    Leeeukk :D :D
    Ik ga snel verder
    xxx

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • floepii

    verder!!

    1 decennium geleden
  • xAngeliique

    super veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen