Foto bij Lieve 13.

niet leuk ??:O


Lieve en Dennis zaten al in de auto naar Leeuwarden. Waarom doen die pleegouders dat nu, zuchte lieve. Dennis keek na haar. Ze belde jou wel meteen zei hij toen. Lieve knikte, gelukkig wel. Anders was ze nu daar ergens aan het rond zwerven zei ze nog. Ze reden zwijgend verder. Na eentje kwamen ze aan in leeuwarden. Ik ga wel kijken waar ze is in het station zei Lieve. Dennis knikte alleen. Lieve rende het station in. Het was er echt kei druk. Hoe kan ik haar hier vinden dacht Lieve toen. Lieve pakte haar gsm. Ze keek bij ontvangen gesprekken, het nummer van femke stond er nog in. Ze belde femke. Met Femke hoorde ze. Hallo Femke met Lieve waar ben je ergens vroeg ze. Femke zuchte, ik kom wel naar de uitgang. Oke zei Lieve en liep ook naar de uitgang. Tot zo dan zei ze nog en hing op
Femke stond er al. Lieve liep naar haar toe. Kom dan gaan we naar de auto zei ze. Lieve wist echt niet wat ze tegen Femke moest zeggen. Ze stapte zelf ook in de auto. Wil je mee naar mijn huis of moeten we eerst spullen gaan ophalen? vroeg Lieve toen. Femke trok haar schouders op. Je hebt niet echt veel bij je he zei Lieve toen nog. Femke schudde haar hoofd. Alleen mijn portomonee en zo zei ze toen. Lieve knikte dan gaan we nog even kleren halen enzo, dan gaan we naar mijn huis. Of wil je ergens anders afgezet worden vroeg Lieve toen nog. Femke schudde haar hoofd, waar moet ik dan heen gaan zei ze. Lieve keek Dennis aan. Nou je hoord het langs het huis van Femke. Dennis knikye en typte het andres in op zijn tomtom. Na een kwartier rijden kwamen ze aan bij Femkes huis. Lieve liep met Femke naar de voor deur. Lieve belde aan. Lars deed open. Hij wou de deur weer dicht gooien. Wacht zei Lieve, Femke wil alleen kleren en wat spullen pakken. De rest komen we wel een andere keer op halen zei ze. Lars deed de deur open. Dus nu ga je toch bij die vrouw wonen die je eerst nog zo een slet vond zei Lars. Nina kwam achter hem staan. Wie is daar vroeg ze. Lars deed de deur open en liet Femke binnen. Wat komen jullie doen vroeg Nina. Lieve zuchte, Femke komt alleen wat kleren enzo halen zei ze toen weer. Nina keek Lieve kwaad aan. Na een paar minuten kwam Dennis er ook bij staan. Waarom hebben jullie Femke uit huis gezet? vroeg hij. Lars keek hem wat dom aan. Of mag ik dat niet vragen vroeg Dennis toen weer. Lieve stote hem aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen