Foto bij 134.

Ugh, het duurde langer dan ik dacht, maar ik ben nu geheel klaar met school voor dit jaar, alleen nog een aantal dagen stage en dan heb ik pas echt vakantie (: Maar dus weer lekker tijd en ruimte om te kunnen schrijven (Al begint CampNaNoWriMo ook over een aantal dagen....)

En ik ga denk ik een nieuwe cover maken voor dit verhaal..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Vanamo

    Aw wat schattig ze moet niet zo zeuren ze kan best bij hem gaan wonen!

    XX

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    “Alleen al bij jou zijn maakt me zo ontspannen.” Murmelde Oryon terwijl hij wat beter ging liggen. “Ik had nooit verwacht zo erg van iemand te houden als van jou.”Zijn woorden lieten me sprakeloos, want ondanks de alcohol voelde ik aan dat ze terecht gemeend waren.“I...Ik wil dat je bij me komt wonen en ik je nooit meer hoef te missen, dat ik je gewoon aan kan raken en zoenen zonder erbij na te denken.”

    ^ dit stukje heeft echt een hele grote:

    Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhwwwwwww
    Factor!
    Echt Oryon is echt super schattig!
    Echt n top vriendje!
    Stomme Madison.
    Die verpest alles!
    Maar waarom slaat Oryon ineens aan de drank?
    Waar kwam dat ineens vandaan :/

    Lekker he, vakantie!
    Ik heb het al sinds januari dus ik weet niet beter maar ik kan me het gevoel voorstellen :)
    Kudo voor dit uber schattige hoofdstukje!
    Snel verder!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen