Lianna en joan lopen de trap af naar beneden. Ze doen de tv aan en kijken naar het nieuws. Bieber en al zijn beliebers zijn op tv. "Hello darlings, I'm Justin and i love everything belieber!". "AAAAAAAH!!!!!!!!! BIEBER OP TV!!!!!!!" "Blugh". Ze kijken naar buiten. Niemand te bekennen*_*. Ze lopen naar buiten kijken naar binnen bij een aantal mensen. Niemand te bekennen*_*. Ze pakken de fiets en gaan naar het tankstation. Niemand te bekennen*_*. Ze stappen in de trein en hij begint te rijden. Ze drukken op de noodknop omdat ze zo hard gaan ze moeten stoppen. Niemand reageert *_*. "WWAAAAAAAAAH". Dan komt het engeltje bieber. "Hey meiden, wordt belieber dan kunnen we je redden" hij gaf ze een voldder en vloog weer weg. "Huh? ?" Zeggen de meiden in koor. Dan springt er een konijnen bieber uit de volder. "Hey Hey, koop dit konijntje, of kom gwn naar Biebahhtopiahh!" Lianna slaat het bieber konijn de trein uit. Dan komt het duiveltje in het doosje van de bieber versie de trein binnen.
"Ik ben het biebertje in het doosje" "?" "Okee, ik ga al." Hij verstopt zich in zijn biebertastische doosje. "Mama!!!!!!!!" Schreeuwt joan. Dan komt er een tv in de vorm van bieber hoofd te voorschijn. "Ohh, gaan we tv Kijken? " zegt joan. "Dombo".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen