Foto bij Season 3 Chapter 10

Bij deze hoofdstukje 10.
Enjoy

Tanja

Dingen waren erg veranderd de afgelopen tijd.
Ik had me erbij neergelegd dat ik de nieuwe ijskoningin zou worden aangezien het geen zin had om me er tegen te verzetten.
Deze verandering had een automatische verandering tot gevolg, ik begon gevoelens te krijgen voor Christopher. Elke ochtend at ik samen met hem een ontbijt op bed en kreeg ik zo af en toe een nieuw sieraad.
‘Je zal aan sierraden moeten gaan wennen’ zei hij elke keer.
Christopher was boos en streng tegen iedereen, maar mij gaf hij echt het gevoel dat ik ertoe deed.

We zaten in de grote zaal op onze vaste stoelen. De stoel van Christopher stond helemaal in het midden. Ik zat naast hem aan zijn rechterhand en Amira en Juliette zaten aan zijn linker zijde.
‘Vuurdistricten 11, 12 en 14 zijn terug in de handen van het vuurtuig’ begon de leider van het leger genaamd Yorko.
‘Onze voorspelling is dat ze onderweg zijn naar district 13 om vervolgens district 10 over te nemen’.
‘We houden ons aan het plan’ zei Christopher. ‘Ze mogen 14 tot en met 10 hebben, daarna komen we pas echt in actie. Laat ze nu nog maar denken dat ze de ene naar de andere overwinning hebben. Snel genoeg zal blijken dat hun overwinningen niets voorstelden’.
‘Uitstekend’ zei Yorko.
‘Dan had ik nog iets anders’ zei Christopher. ‘Ik wil dat alles gereed gemaakt wordt voor de bruiloft van Tanja en mij. Over 6 dagen wil ik dat het ijsvolk een ijskoning en ijskoningin heeft’.
‘Komt in orde’ zei Johno.

Fabian

‘Alles gaat goed in 14’ zei Vera die op de rand van mijn bed zat. ‘De verwoeste huizen zijn opnieuw opgebouwd en er is genoeg drinken en eten voor iedereen. We hebben met de overnamen van 11 een belangrijk grondstoffengebied in handen gekregen’.
‘Ik vind het fijn dat je weer terug bent’ zei ik.
‘Hoe voel je je?’ vroeg Vera.
‘Prima’ zei ik. ‘Ik ben bijna weer helemaal de oude’.
‘Vanavond staat de overnamen van 13 op de planning’ zei Vera. ‘Als we dat district in handen hebben, kunnen we plannen gaan maken voor 10 en de rest van de grote districten’.
Op dat moment ging de deur open en kwam Maltras naar binnen gelopen.
‘Herinner je nog dat Juliette ineens met haar ijswachters in de villa was?’ vroeg hij vervolgens.
‘Ja dat werd bijna mijn ondergang’ zei ik.
‘We hebben de verrader gevonden die alles doorgesluisd heeft aan het ijsvolk’ zei hij daarna.
‘Waar is diegene?’ vroeg ik.
‘Hij zit geboeid in de vergaderzaal’ zei Maltras.
Ik stond op en liep vervolgens achter de vuurkoning aan, gevolgd door Vera.

Toen we aankwamen in de vergaderruimte, zat er een man van middelbare leeftijd geboeid op een stoel.
‘Zijn haar was geverfd’ zei Sandra. ‘Waarschijnlijk een idee van Christopher’.
‘IJskoning Christopher, meisje’ verbeterde de geboeide man haar.
‘Je hebt het tegen de vuurprinses’ zei ik. ‘En aan de koninklijke ijs familie hebben wij geen boodschap. Je kunt maar beter doen wat wij zeggen, anders eindigt jouw toekomst hier’.
‘Ik zal niets loslaten, al martel je me de hele nacht’ zei de man.
‘Nee, voor vannacht hebben we andere plannen’ zei ik. ‘En voor iemand zoals jij hebben wij geen tijd’.
Ik liep naar de man toe, pakte mijn boemerang en zorgde ervoor dat hij zijn laatste adem uit zuchtte.
‘We gaan onze tijd niet verdoen aan dit soort verraders’ zei ik. ‘Zorg ervoor dat iedereen goed in de gaten gehouden wordt in de vuurdistricten. Bij twijfel of iemand een verrader is, hoor ik het graag’.
‘Wat doen we met de man?’ vroeg Sebastian.
‘Haal het hier weg en zorg ervoor dat ik hem niet meer tegen kom’.
Het lijk werd weggehaald door vuurstrijders en ik ging zitten.
‘Wanneer vertrekken we richting 13?’ vroeg ik.
‘In de avond nog’ zei Maltras. ‘Het district ligt wat verder weg’.
‘Mooi, dan ga ik nu nog even wat rusten. Ik stel voor dat iedereen dat doet’.
En met die woorden, ging iedereen naar zijn of haar kamer om wat te rusten, want in de nacht zou 13 van ons zijn.

Yorko is toegevoegd aan de Character Bios

Reageer (1)

  • zoekwoord

    Snel verder of eigenlijk... snerder! oké sorry dat was een kutgrap

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen