Foto bij Dankwoord + Recenties

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Jimkook

    Ik heb je verhaal vandaag in een keer gelezen en ik ben er verslaafd aan geraakt en er moet zeker een deel twee van komen. verder ik ben zelf ook niet goed ik gramatica en al helemaal niet in engels maar ik snapt alles xD.

    9 jaar geleden
  • tessabear

    Vond je verhaal super om te lezen, je Engels is echt geweldig.
    Ik wil heel graag een deel 2 want ik ben best verslaafd geraakt aan je verhaal.
    Je schrijft mooi en spelfouten maken niet uit.


    xx

    9 jaar geleden
  • Avienda

    Tuurlijk moet er een deel twee komen dit was geweldig en ik kan niet geloven dat het afgelopen is! Misschien kan het Engels wel wat beter maar ik vergaf het je gelijk toen ik het verhaal las. Super verhaal en ik ga het m'n vrienden op school ook nog aanraden(nou ja marvel fans dan). Ik weet nog steeds dat ik de titel las en ik dacht : let's read that shit! En dat was bij het denk ik 4,5 hoofdstuk dat ik zag verschijnen bij het kopje nieuwe stories. Ik hou van het verhaal en zal het echt nooit vergeten!!

    9 jaar geleden
  • Shooloser

    Jaaaa! Er móet een deel II komen, ik was altijd zo blij als ik zag dat je weer geschreven had! (En de gif's waren geniaal.) In het begin had ik een beetje moeite met je Engels om eerlijk te zijn, maar richting het einde toe werd het echt steeds beter. Ik hoop echt dat je verder gaat!

    9 jaar geleden
  • FreddieMercury

    I don't care about your abo's. Ik ga je gewoon keihard dwingen een vervolg te maken :Y)

    Dit verhaal is geweldig, en ik ben het volledig met de onderstaande eens (:

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen