Finn komt naar me toe. ''wouw... Vast een hevig gevecht'' brengt hij uit. Ik knik. De tribuut ligt in een plas bloed. ''Je schouder bloed, gaat het wel?!'' ''Ja, alleen het doet wel erg pijn, het is niet ernstig hoor'' verzeker ik. Hij veegt wat bloed van me gezicht weg. Dan lopen we naar de anderen. Hij slaat een arm om me heen. De kijkers zullen wel zuchten slaken. Er zit een grote steen naast een boom. Ik ga erop zitten. pakt verband uit de rugzak van het 13 jarige meisje. Ze wikkelt het om m'n arm. ''Wat is er met dat meisje gebeurd'' vraag ik. ''Die is hem gesmeerd...'' Zegt Donna. "Maar Finn heeft haar wel een pijl in haar been gegeven''. Ik knik tevreden naar Finn. Ineens klinkt er een knal. Geen kanonschot. Iemand rent keihard onze kant op en rent gillend verder. ''Wat is er nou weer?'' vraagt Donna. Ik sta op en loop naar een boom. Ik klim haastig naar boven. Ik grijp zo snel mogelijk een tak beet en slinger me zo snel mogelijk naar boven. Mijn schouder doet heel erg zeer, maar ik moet weten wat het is. Ik kijk goed voor me uit. Eerst zie ik niks, maar dan zie ik wat er aan staat te komen: water. Het vernietigd elk obstakel dat in de weg zit! We moeten hier weg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen