Foto bij • Let's Share • 1D & 5SOS •

Plot: Lieke en haar beste vriendin gaan uit, maar als de vriend van haar beste vriendin opduikt blijft Lieke eenzaam over. Gelukkig zijn daar een paar leuke jongemannen die haar gezelschap kunnen houden.


Ik ben hier ruim een halfjaar geleden aan begonnen, ten eerste mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd, ik heb gewoon regelmatig maanden achter elkaar niet geschreven en ik schrijf wel vaker smut, maar een tensome is compleet nieuw voor mij (ik heb het ook nog nooit gelezen) en het was even uitvogelen, waardoor dit allemaal een beetje vaag is. Omdat er zo'n lange tijd voorbij is gegaan kloppen er dingen niet meer, daarbij ben ik geen fan en weet ik ook niet heel veel, maar dit is AU en het maakt niet uit. Ondanks dit hoop ik toch dat dit enigszins enjoyable is, op welke manier dan ook.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Kjaensen

    AGSHDHDJDJE

    8 jaar geleden
  • Kjalaney

    Echt niet dat Lieke dat voor mij geheim houd. HAHAHA
    MAAR JE SCHRIJFT ZO GOED NOEKERD OMG AFDGHFJGKH IT WAS SO GOED.

    8 jaar geleden
  • Hemmingz

    ISKDMDKDLXLX

    8 jaar geleden
  • Kjelaney

    F U C K I N G H E L L DIT IS LETTERLIJK DE BESTE SMUT DIE IK OOIT IN M'N LEVEN HEB GELEZEN EN WAARSCHIJNLIJK GA LEZEN DAMNIT NOEK HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR DIT IS ZO GEWELDIG I CAN'T EVEN. SOMMIGE OPMERKINGEN TUSSENDOOR VOND IK ECHT GEWEDLGIDISOLFESLFAKEF EN ISDCAKMSLD IWK EET HEWT NIET MAAR DIJTISIF SIJGEWISGJEWOONOA FSSEIFSKEFLK AND MDAFYFELELS LAKFIEKC ANEFOIWFDIJSKLEFS JOEKE DIUEHEYASJDAJ JSDIE GISIST SUEPR TOFJOIAPEF EN JAEYSEH SMICHAELSD KMC. ILY BC DIT IS ECHT ZO ZO ZOZ OZOZOZOZOO GEWELDIG EN JE VERDIENT EEN AWARD VOOR BESTE SMUTSCHRIJVER VAN HET JAAR DUS BIJ DEZE GEEF IK DIE AAN JOU. YES. I CAN'T WAIT FOR MORE OHMYGOOOSHDDHALKFLSDJF.

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen