Foto bij 0.1

Have Fun Xx

*4 jaar later-

‘Zayn nu wil ik me even tot jou richten. Wanneer ga je trouwen?’ Ik schenk haar een verlegen lach. ‘Die vraag krijg ik altijd te horen en ik moet steeds zeggen dat ik het nog niet weet. We zijn allebei nog veel te druk met ons werk en we willen het rustig aandoen.’ Leg ik Wendy uit. ‘Was ze jou eerste liefde?’ ‘Nee, maar wel mijn laatste!’ Glimlach ik trots. ‘Dat noem ik nou een man!’ Lacht Wendy bij die woorden terwijl ze haar hand op haar hart legt. ‘Bedankt om te komen jongens en nog veel succes in jullie carrière !’ Een daverend applaus galmt door de studio. ‘En cut!’ Zegt de producer. Het applaudisseren stopt meteen en wij geven elk Wendy nog een hand voor we onze micro’s uit doen en naar de kleedkamer gaan. ‘Komaan jongens, we hebben een vlucht te halen!’ Jaagt Brian ons op. We lopen gehaast de kleedkamer uit richting de auto die ons naar de luchthaven brengt. ‘Zodra we landen hebben jullie eerst nog een fotoshoot, daarna gaan we naar het hotel en vanaf dan kunnen jullie doen wat jullie willen tot morgen 14.00!’ Overloopt Brian onze agenda. Als we op de luchthaven aankomen staan de paparazzi en fans ons al op te wachten. We haasten ons naar het vliegtuig dat ons naar LA brengt en gelukkig is dat vanuit Florida niet zolang vliegen.

‘Zeg Zayn laten we met zijn alle naar de stripclub gaan.’ Stelt Harry grijnzend voor. ‘Ja, nu moet je er nog van genieten. Als je één keer getrouwd bent zal het niet meer gaan!’ Lacht Louis. ‘Omdat jullie zo aandringen!’ Grijns ik. Eens de fotoshoot is afgelopen gaan we rechtstreeks naar een stripclub. We gaan binnen langs de achterdeur om niet teveel aandacht te trekken en nemen plaats in de VIP Lounge. We zijn nog niet fatsoenlijk binnen of Harry heeft al een meid op zijn schoot zitten. Die kerel kan er echt wat van. De barman brengt de eerste ronde van shots en met zijn alle klinken we erop en het duurt niet lang voor ook de tweede ronde en later de derde ronde eraan komt. Al helemaal niet meer nuchter ligt Harry te flik flooien met een stripper, Liam praat met Louis en Niall slaapt. Met een wazig zicht kijk ik wat rond en richt mijn ogen op een blondine die een groene lingerie set draagt. Mijn ogen blijven plakken op haar geweldig gevormd lichaam. Ik begin opgewonden te geraken. Als ze merkt dat ik naar haar kijk, neemt ze de stripper naast haar met bruine lange haren en ze beginnen in een passionele kus verwikkeld te geraken. Mijn kleine vriend daaronder begint het warm te krijgen. Ik neem nog een shot en kap die recht achterover. Op dat moment voel ik haar handen over mijn been glijden. Ik zou zeggen dat ze me bekend voor komt, maar ik kan haar niet plaatsen en al zeker niet in deze toestand. Ik kan het niet laten en trek haar op mijn schoot. Met haar lichaam begint ze heen en weer te rijden en die kleine jongen daaronder is helemaal hard. ‘Waarom kom je niet mee naar mijn geheime plaats?’ Vraagt ze verleidelijk als ze met haar hand over mijn bobbel wrijft. Zonder te aarzelen sta ik recht en volg haar naar haar ‘geheime plaats!’ Ze duwt me op een bed en trekt zonder twijfels mijn broek uit, brengt een condoom aan en steekt hem in haar. Een lichte kreun ontsnapt langs mijn mond. Ik plaats mijn handen op haar perfecte kont en knijp er van genot in. Het zweet glijdt langs haar lichaam als ze steeds sneller en sneller begint te rijden. Ze bijt zachtjes in mijn nek en meer hoefde ze niet meer te doen om mij te laten komen. Voldaan van haar missie neemt ze geld uit mijn portemonnee, neemt een selfie met mij gsm, werpt me nog een knipoog, trekt haar slipje terug aan en verdwijnt uit mijn zicht.


_______________________________________________________________________________________________________
Hier is dan eindelijk het eerste hoofdstuk, veel plezier !
Bedankt voor de reacties en doe zo door zou ik zeggen
lot's of love
Kim

Reageer (2)

  • angel1812

    Oke dit is een leuk verhaal snel verder.
    Xxx angel

    9 jaar geleden
  • Krios

    Whahaha, Zaynie toch...

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen