Foto bij × Proloog

Bij het begrip 'voodoo pop' zijn er veel mensen die meteen denken aan een popje dat een bepaald persoon moet voorstellen, waar je naalden in kunt prikken om die persoon te pijnigen. Maar heb je ook wel eens het gevoel dat je jezelf gewoon niet onder controle hebt? Dat je lichaam niet meer luistert naar je geest, dat deze twee beide een andere mening hebben en dat je niet meer weet wat nu echt goed is? Dit is precies het gevoel dat ik ervaar, vanaf het moment dat ik hem zag. Natuurlijk, ik was vaker verliefd geweest, maar dit was op meisjes en nog nooit op een jongen en ik had het ook nog nooit zo sterk gevoeld. Mijn lichaam luisterde niet meer naar mij, ging zijn eigen weg en hunkerde vanuit elke vezel naar hem. Ik wilde het niet, verliefd worden op mijn beste vriend, maar het was toch gebeurd. En zelfs als hij mij ook leuk vond... Nee wacht, wat zei ik? Hij vond mij niet leuk, nooit, punt. Hij had zijn ogen op een ander gericht en had niet eens door hoe erg ik naar hem verlangde. Het zou nooit iets worden tussen ons.
Ik heb het aan niemand verteld. Niemand weet dat hij mijn hart heeft veroverd, ook de twee andere bandleden en tevens beste vrienden niet. Ze zien me aankomen. Het was niet dat ik ze niet vertrouwden, maar ze zouden het toch niet begrijpen. Niemand zou het begrijpen, want ik begrijp het zelf al niet eens. Ik moest hem maar vergeten, maar hoe? Hoe kon ik iemand vergeten die ik eigenlijk niet eens leuk wilde vinden en er zelf geen eens controle meer over had, omdat mijn hart en mijn hoofd het niet eens waren?

Reageer (6)

  • BastilleDan

    Oke die proloog is echt gewoon mooi...
    kudo !

    9 jaar geleden
  • X_justme

    + Abo!! (H)

    9 jaar geleden
  • Hemmstagram

    Amazing!
    + Abo.
    xoxo

    9 jaar geleden
  • Lacrimarum

    <3 Super geschreven!
    + Abo!

    xxx

    9 jaar geleden
  • Kjelaney

    Prachtig.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen