Foto bij Requests.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Peperoni

    Main character(s): Ziam because they're hot as fuck.
    Other characters: Hoeft niet per se, alleen als het uitkomt.
    Location: In een hotelkamer maar ze zijn er niet als gast. Ze zijn er als personeel.
    Favoured position: Corridor canoodling, face to face.
    Situation: Ze geilen elkaar op in het waskotje waardoor Zayn helemaal gek wordt en hem in een hotelkamer laat nemen. :Y)
    POV: yes/no (if yes, who?): Neen.
    Sex level: (1 to 5): Dat ze het maar zacht en liefdevol aandoen; 1.
    Extra: Niets speciaals. Ik heb de andere twee gelezen dus denk wel dat het goedkomt. Veel succes.

    9 jaar geleden
  • littlelight

    Main character(s)*: Harry en Zayn
    Other characters: -
    Location: In het bos
    Favoured position**: Omg I don't know
    Situation: Harry en Zayn haten elkaar al zin's ze elkaar kennen. Harry had Zayn naar het bos gelokt als bedoeling hem in elkaar te slaan. Maar Harry veranderd het plan (:
    POV***: yes/no (if yes, who?) no
    Sex level****: (1 to 5) 3/4
    Extra: ben benieuwd (:

    9 jaar geleden
  • DBJC_

    Main character(s)*: Jaimie Smiths & Liam Payne.
    Other characters: x
    Location: In de kleedkamers na een concert.
    Favoured position**: Dirty dancing, legs on shoulder & back bend.
    Situation: Jaimie is backstage bij het concert van One Direction, ze staat op een plek waar Liam haar kan zien, Liam kijkt af en toe naar haar en daar maakt ze gebruik van door hem te verleiden, (er staat niemand bij haar). Na het concert neemt Liam haar mee naar de kleedkamers.
    POV***: yes, Jaimie.
    Sex level****: 3
    Extra: Ik kan niet wachten! ^^

    9 jaar geleden
  • LlAM

    Main character(s): Liam en Louis, omdat je al een Ziam en Niam hebt. :'D
    Other characters: Keavy/Melly/Kim, één van de drie, hehe.
    Location: Bushokje.
    Favoured position: Sexy spoon, want Liam haat spoons, tot nu dan, hehe.
    Situation: Wel, ze staan in een bushokje en dagen elkaar aan. Het wordt intenser dan ze denken.
    POV: yes/no (if yes, who?): Nope, liever niet.
    Sex level: (1 to 5): Tja, met een Liam en een Louis... beginnen met een 4, eindigen met een 2.
    Extra: Show me some rock 'nd roll.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen