Dit is het dan.
Het voor-voor-voorlaatste stuk van The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle.
Het voelt vreemd op zoveel manieren. En goed.
Jullie moeten weten dat ik meer hou van mijn personages en van jullie dan van wie dan ook.
Bedankt voor alles.
Als jullie dat willen, kunnen jullie ook een bezoekje brengen aan mijn nieuwe story. Evenveel drama zodra het tiende hoofdstuk begint.
x Nina

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • BlueJays

    Ik weet dat ik laat ben met lezen, maar: wauw. Dit is echt ontzettend mooi geschreven en zo gevoelig en ik zit hier echt te janken, niet eens een klein beetje, maar gewoon echt meer dan een beetje. Wauw, je schrijft echt geweldig!

    9 jaar geleden
  • xLenox

    omg.. ze heeft het verteld..
    Ik was op vakantie dus heb het nu pas kunnen lezen en wauw.. het lijkt alsof ik helemaal niet weg ben geweest. alsof ik hier net achter mijn computertje zit en dat ik pas net een berichtje heb van `Ninawa1 heeft een nieuw hoofdstuk geschreven´. je hebt me weer in een keer in die emotionele ''sleur'' gebracht. Weer zo mooi en weer een traan over mijn wang.
    Ik hoop dat je snel weer iets upload, ik wll zoooo graag weten hoe het verder gaat.

    xoxo een benieuwde lezer

    9 jaar geleden
  • aestivate

    Je schrijfstijl is gewoon prachtig ^^

    9 jaar geleden
  • TheBestDay

    Aaah niet nu stoppen! Asjeblieft snel verder! Pleaseeeeee

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen