*Een behoorlijk goede beschrijving van hoe Marlieke de afwas doet.*

Mackenzie

'Ik kan niet geloven dat ik je vriendje nog niet ontmoet heb,' mompelde Marlieke. 'Jullie zijn al een week thuis en ik heb hem nog niet gezien.'
'Hij is twee keer blijven slapen,' zei ik en ik gooide direcht een theedoek naar haar hoofd toen ik haar gezicht zag. 'Slapen. Hij bleef slapen!' Ik pakte een nieuwe theedoek en ging verder met de vaat afdrogen.
'Als jij het zegt,' zei ze glimlachend. 'Maar even serieus. Ik wil echt je vriendje ontmoeten. Ik moet zien of hij wel goed voor je is!'
'Mijn vader gooide zijn slippers en een pan naar zijn hoofd,' zei ik simpelweg.
'Dat klinkt als iemand die ik goed zal keuren,' zei ze bedachtzaam. 'maar alsnog ik moet hem eerst keuren!'
'Marlieke je gaat niet mijn vriendje keuren,' zei ik. 'Ik keur ook jou relaties niet.'
'Nee, maar ik heb nooit echt serieuze relaties en dit is het begin van een heel serieuze relatie,' zei Marlieke. 'Wat als hij een heel groot geheim achter houd?'
'Marlieke ik denk niet dat hij een serie moordenaar is,' zuchtte ik. 'Hij had meer dan genoeg kansen in Parijs om me te vermoorden.'
'Dat bedoel ik niet. Ik wil niet dat hij je pijn doet. Je vind hem echt leuk.' Ze haalde de laatste beker uit het sop en pakte een theedoek om me te helpen met drogen.
'Over leuk gesproken. Hoe zit het met jou en...'
'Niet doen,' zei Marlieke direct.
'Hoezo, ik heb haar ook nog niet gezien!' Marlieke draaide met haar ogen.
'Dat is anders ik heb geen relatie met Loïs!;
'Nog niet,' zei ik glimlachend. Marlieke draaide met haar ogen.
'O, ik vergat het nog te vragen. Hoe ging dat etentje met je vader?' Ik haalde mijn schouders op.
'Het was wel oké. Een beetje awkward. Zeker toen Harry belde,' mompelde ik.
'Harry belde je?' vroeg Marlieke met grote ogen.
'Nee, hij belde mijn vader,' mompelde ik. 'En hij wilde mij spreken.' Marlieke leek een fangirl aanval te hebben, die had ze wel eens eerder gekregen toen een jongen me leuk vond en die konden heel lang duren soms. 'Mijn vader hing op nadat hij gezegd had dat ik een vriend heb.'
'Dus wacht, je vader vind Liam nu goed?'
'Nee, maar volgens mij vond hij het idee dat Harry en ik samen zouden komen verschrikkelijk,' zei ik grijnzend. 'Rijke verwende jongen en dat soort dingen.'
'Jammer, ik heb foto's van dat huis gezien. Ik zou je er wel willen bezoeken als je er zou wonen samen met je rijke Britse miljonair.'
'Ik weet niet of hij een miljonair is,' zuchtte ik.
'Ik heb foto's van dat huis gezien,' zei Marlieke vastbesloten. 'Hij is miljonair. Je hebt een miljonair laten lopen voor de tuinjongen!' Ze klonk trots.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    een miljonair laten lopen voor de tuinman... Mahaha

    9 jaar geleden
  • megafanx

    hahahaha da laatste xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen