Foto bij Chapter 1

Terwijl Harry zat te lezen lag Louis languit op zijn bed. 'Curlyyyy wees niet saai en praat met mij' zei Louis op verveelde toon. Harry draaide zich om naar Louis en glimlachte wat verlegen. 'Curly?' Louis knikte 'Ja het past bij je. Je weet wel, krullend haar enzo. Ik hou van bijnamen weet je' Harry haalde zijn hand door zijn haar en draaide zich terug naar zijn boek. Plagend liet Louis de bladzijdes bladeren. 'Lou! Nu weet ik niet meer waar ik ben gebleven' Louis liet het boek naar zich toe zweven, pakte het vast en klapte het dicht. 'Nope, zo belangrijk is dit boek vast niet. Doe gezellig en praat met mij. Ik heb pas een half uur met je gepraat en dat was toen je al je kleding in de kast ging leggen. Verder heb ik nog niks van je gehoord.' 'Maar..' begon Harry maar gaf zich over toen Louis een pruillip trok. 'Okay okay, niet eerlijk' 'jeeej!' Louis rolde van het bovenste bed af en zorgde dat hij veilig lande op het onderste bed, Harry's bed, en ging in kleermakers zit zitten.



'Dus je kwam er achter door een ruzie met je moeder?' vraagt Harry na een tijdje praten. 'Yeah... ik wilde iets naar haar hoofd gooien, en toen zag ik een vaas. En toen beeldde ik het me in dat ik die naar haar hoofd zou gooien alleen...ja uhh..Het ging zweven en knalde net naast haar hoofd tegen de muur kapot...' Een korte stilte volgde. 'Was ze boos?' vraagt Harry zachtjes en Louis knikt. 'Sinds dien heeft me ze zo veel mogelijk genegeerd' Harry wrijft zachtjes over Louis rug en glimlacht zwakjes. 'En wat is jou verhaal Curly?' Harry schud lachend zijn hoofd en zucht dan. 'I-ik wil het nog niet vertellen... okee? Misschien later' 'Tuurlijk, is goed. Mister Tomlinson staat altijd voor je klaar' Glimlacht Louis en laat de spierballen zien die hij niet heeft. 'Geloof me Curly, wij gaan veel lol hebben hier' Zegt Louis en knipoogt.


'Wat moet dit voorstellen' zegt Zayn terwijl hij naar zijn bord eten kijkt. 'Eten' zegt Louis en harry grinnikt zacht als Zayn hem boos aan kijkt. 'Als blikken konden doden, oef..' lacht Liam. 'Dan was ik nu een hoopje as' zegt Louis met n pruillip. 'Welke kamer zitten jullie eigenlijk?' Vraagt Harry na een tijdje. 'Kamer 313 volgensmij' antwoord Niall twijfelend. 'Oeh dan zitten we dichtbij elkaar! Wij 306 toch hazza' 'Hazza?' Lacht Harry. 'Ja Hazza ja, of Curly. Of Curly Hazza of Hazza the Curly potato' 'Wat is er in zijn eten gedaan' lacht Zayn en schud zijn hoofd. 'Heeft zn pilletje niet in genomen denk' 'Heeeee das niet aardig!' Roept Louis luid waardoor veel mensen naar t groepje jongens omkijken. 'Sorry' mompelt Louis wanneer Liam hem plagend voor zn hoofd slaat. ' je bent een Idioot Louis, een idioot'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen