Foto bij Season 4 Proloog 1.0

Damens en heren, mag ik jullie aandacht voor een speech van de ijskoning....

De koninklijke ijszegel verscheen in beeld en door alle luidsprekers die er maar waren op de gehele planeet klonken trompetten.
Het gezicht van ijskoning Christopher verscheen in beeld en keek strak de camera in.
‘Beste inwoners van het ijsrijk’ begon hij.
‘Het zal u vast niet ontgaan zijn, dat er zo hier en daar op de planeet, wat onrust is geweest. Ik kan u vertellen dat dat het werk is van het vuurtuig, die na 50 lange jaren weer actief zijn. Ze hebben vuurdistricten 10 tot en met 14 weer terug in handen, maar ik kan u mededelen dat dat de enige districten zullen zijn die ze in handen krijgen.
Een grote dikke muur van ijs weerhoud hen ervan om verder te trekken richting de andere 9 districten.
Maar mocht dit nou toch gebeuren, dan is hier mijn oproep voor jullie, de inwoners van het ijsrijk.
Verdedig jouw planeet tegen het vuurtuig. Verdedig jouw planeet tegen de vlammenzee die misschien wel over jullie huis heen zal komen.
Het vuurtuig is tot alles toe in staat en hun enige plan is, om de totale wereld te vernietigen en ons allemaal uit te moorden.
Daarbij hebben ze ook de neef en zus van jullie ijskoningin gevangengenomen, terwijl ze zich juist hadden aangesloten bij het ijsrijk.
Dit zijn ook direct de aanleidingen voor mijn volgende woorden die ik uitspreek naar vuurkoning Maltras en de gevallen ster Fabian.
Ik verklaar hierbij de oorlog aan de vuurdistricten.
Elke vuurstrijder of element-loze strijder die in mijn weg staat, zal ik gevangennemen, martelen of zelfs vermoorden.
Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die van plan is om zich aan te sluiten bij de vuurdistricten’.

Inmiddels was de camera steeds verder uitgezoomd en plotseling was daar ijskoningin Tanja die net zoals haar man, strak in de camera keek.
De ijskoningin stond op en hief haar hand.
‘Lang leven het ijsrijk!’ riep ze met volle overtuiging.
Het beeld ging op zwart en het was nu officieel.
Een tweede oorlog tussen vuur en ijs, was zojuist begonnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen