Foto bij Hoofdstuk 6.

Harry Styles

15 - februari - 2014

Ik werd uit mijn slaap gewekt toen de bel door het huis galmde. Ik kreunde vermoeid en gooide de dekens van me af. Een joggingsbroek deed ik aan en slofte naar beneden. De bel bleef maar gaan dat betekende dat Niall weer geen geduld had voor ik beneden was. 'Chill Nialler!' riep ik nog moe. Vandaag had ik met Niall afgesproken. Het was vandaag zaterdag dus Niall hoefde niet te werken. Maar waarom hij al om half 9 hier voor de deur stond was een raadsel. Ik had de tijd niet eens om mezelf fatsoenlijk aan te kleden of te eten. De deur opende ik en gelijk voelde ik twee armen om me heen. 'Hoi Hazzie!' riep de blonde Ierse jongen vrolijk uit. 'Morgen Ni' mompelde ik slaperig. Hij liet me weer los en keek me grinnikend aan. 'Ben je nog een beetje moe Haz?' 'Ja' was mijn korte antwoord. 'Ik zie het' antwoordde Niall weer. 'Ga je dan maar snel klaar maken verder' Hij duwde me haast de trap op en dus liep ik maar door naar boven waar ik me verder ging klaar maken. De badkamer liep ik in en daar poetste ik mijn tanden en deed mijn lenzen in.. Shit, die had ik net nog niet in. Wat als Niall het gezien had.. Ik schudde de gedachte snel weg. Niet aan denken. Ik bracht mijn haar even snel op orde en liep toen naar mijn grote slaapkamer waar ik snel wat kleren uit de kast haalde en dat aan deed. Ik liep weer naar beneden waar Niall al op de bank zat. Hij keek op en glimlachte naar me. 'I'm ready' Zei ik tegen hem. 'Moet je niks eten dan?' vroeg hij me verbaast. Ik schudde mijn hoofd 'Ik heb niet zo'n honger' Zei ik schouderophalend. 'Eh.. Okay. Let's go then!' Hij sprong op van de bank en liep langs me heen naar de gang waar hij zijn jas aan deed die hij had opgehangen en toen de voordeur openmaakte. Zelf deed ik ook mijn jas en schoenen aan deed. Ik pakte de huissleutel uit het bakje wat daarvoor bestemd was en liep toen achter Niall aan naar buiten. Het was redelijk frisjes buiten. We liepen richting het park en gingen daar op een houten bankje zitten. We praten wat over koetjes en kalfjes, 'Trouwens,' begon hij toen en ik keek hem afwachtend aan.

'Sinds wanneer heb je rode vampier lenzen?'

Sorry voor dit korte stukje. Ik heb ff niet heel veel inspiratie meer voor dit verhaal. Helaas :(.
Maar morgen hoef ik alleen nog maar mijn rapport op te halen en dan heb ik vakantie :D. Ik was eigenlijk al sinds woensdag vorige week vrij mja mja :)
Ik ga ook op vakantie whooohooo :D. Ik ga lekker een weekje genieten van de Spaanse zon op camping La Ballena Alegre :D
Mja nog eens sorry voor het korte stukje!

Reageer (7)

  • Azriel

    Harry is gewoon cool Ni accepteer het

    9 jaar geleden
  • Meteora

    Hahahaha "sinds wanneer heb jij rode vampierlenzen?"
    Geniaal gewoon ik lach me dood hier

    9 jaar geleden
  • Krios

    Pam Pam pamm..... Ik ga twee weken naar Frankrijk :) Ik vertrek 24 juli

    9 jaar geleden
  • HaveAGoodDay

    Super stukj snel verder xxx

    9 jaar geleden
  • MeloveEmma

    Haha km heb al een week vrij en een week officieel vakantie gehad...
    Maar ja ik moet ook eerder naar school.
    Alleen ga ik dan gelijk met mijn nieuwe klas naar Ieper, en ik hoop dus wel bij mijn beste vriendjn te zitten
    Maar die vroege vakantie was de reden dat ik naar de bruiloft van mijn tante kon en naar 1D
    Omg Hazza niet slim

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen